2009 m. gegužės 5 d., antradienis

Kai per daug draugių


Mano Liepa (5m) yra komunikabili ir draugiška mergaitė. Noriai bendrauja ir žaidžia su kitais vaikais. Turi gerų draugių. Bet pastebėjau, kad jei vienu metu būna daugiau nei viena draugė, tai jos nuolat pykstasi. Su kiekviena atskirai draugauja puikiai (na, su šiokiais tokiais pasipykimais), bet jau kai jų daugiau, tai varge varge... Pavydo scenos, verkimai, skundimai...

Ta proga prisiminiau, kad mokyklos laikais aš irgi turėjau tris geras drauges. Su kiekviena atskirai sutardavau puikiai, bet suėjus bent dviem, tai būdavo tikras košmaras, o viena iš jų buvo labai pavydi :) Kartą pas mane svečiuose buvo viena iš tų draugių ir kaip tik tuo metu paskambino į duris kita draugė (ta pavyduolė). Nenorėdamos komplikuoti situacijos nusprendėm, kad ta, kuri jau buvo pas mane pasislėps balkone. Taip ir padarėme. Viskas būtų buvę gerai, jei lauke tuo metu nebūtų buvę minusinė temperatūra ir jei ta atėjusi draugė nebūtų užsisėdėjusi. Nu, niekaip negalėjau jos "išprašyti". Sakiau, kad užsiėmusi, kad blogai jaučiuosi, kad tuoj grįš brolis, kad turiu išeiti (žodžiu kūriau visokias priežastis, kad tik ji išeitų). Bet ji neišėjo gerą valandą. O mano vargšė draugė su trumpom rankovėm minusinėj temperatūroj šalo balkone. Tuo metu mes "ant buto" buvom priėmę gyventi tris studentes. Jos matė kaip mano draugė šąla, nes iš jų kambario irgi buvo durys į tą patį balkoną. Tai jos kelis kartus kvietė ją į vidų, bet draugė kaip tikra Marytė Melnikaitė kentėjo iki galo. Tikras stebuklas, kad ji po šio draugystės išbandymo neperšalo.

Jei manote, kad jūsų santykiai komplikuoti, tai džiaukitės bent tuo, kad jums nereikia šalti balkone :)

2 komentarai:

  1. chaaa :D geras!
    nu bet ot ta pavyduole drauge dar ir ikyruole pasirodo :D arba tu buvai drauge gailestinga ir visgi "isprasyti" bandei svelniai, tik tau paciai pasirode, kad ir taip ir anaip :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Zinai, mano vyresnioji dabar klaseje turi panasia situacija. Niekaip nezinau ka jai patarti:)) Laviruoja maze kaip tik gali....

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin