2010 m. vasario 17 d., trečiadienis

Vietoj pavogtų rogučių mano vaikystės slidės

Nors dėl pavogtų rogučių vis dar paskauda širdį, bet ši situacija irgi išėjo į gerą. Su Liepa nuėjome į rūsį ir gerai pasiknisusios radome mano vaikystės slides. Tad slides į automobilį ir pirmyn į kaimą, kurį mums puikiausiai atstoja mano tėvų sodas. Ten smagu visais metų laikais. Tėvai labai darbštūs, kūrybingi ir nagingi, prigalvoja visokių įdomybių, kad būtų smagu ir vaikams, ir anūkams. Šalia miškas, prūdas, ežeras. Tėvai nelaiko jokio gyvnūno, bet pas juos nuolat užklysta visokio plauko gyvūnai (zuikiai, ežiai, stirnos, gandrai, šunys, katės ir t.t.). Juos mama vadina socialiai remtinais, nes jie ateina prašyti maisto. Ir dabar, jau artėjome link sodo, tėvai išėjo į kelią mūsų pasitikti, o aplink juos 6 katinai - socialiai remtini :)) Kur mama eina ir tie iš paskos.




Liepa (6m) pirmą kartą čiuožė slidėmis. Šis faktas mane sugėdino, nes aš būdam jos metų kuo puikiausiai čiuožinėjau ir ligumose, ir nuo kalnų. Dar netgi pykdavau, kad man maišydavosi visokie nemokantys slidinėti "diedai" :) Gaila neturiu skenerio, parodyčiau nuotrauką, kurioje aš užfiksuota kalnuose su slidėmis pikta, kad man kažkas pasimaišė kai čiuožiau nuo "juodo" kalno. Turėjau ir pačiūžas, ir slides, ir roges..., o mano vaikai tik rogutes. Reik taisyti padėtį, įveikti tinginį ir aktyviau su vaikais leist laiką.

Taigi, senelis savo nerealioje dirbtuvėlėje greitai pritaikė apkaustus Liepos batams ir pirmyn...



Pirmas kartas, todėl griuvimų neišvengta :)



O čia "socialiai remtiniems" :)


Laiką praleidome fantastiškai.

5 komentarai:

  1. Slidės iš tiesų yra gėris... :)
    Beje, o kad mes vaikystėje anksčiau ant slidžių atsistojom, tai turbūt ir geros žiemos prisidėjo... Nes pernai, pvz., jei neklystu, Lietuvoje sniego visai nebuvo. Tad trauk netraukęs tas slides... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Slides yra gerai. Ir pernai zniego buvo, tikrai tikrai, nes mano metinukas brido per pusnis kaip didelis :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikrai sutinku, kad slidės yra gėris :)) O sniego tai buvo ir pernai, ir per kitas žiemas, tik, aišku, ne tiek daug ir ne taip ilgai, kaip šiemet. Bet kiek jo be būtų vis tiek labai tingim su vaikais išsikuisti iš namų, kol išsikuičiam, tai ir ištirpsta sniegas.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ruta, nereikia skanerio, nufotografuok ta nuotrauka. Apkirpsi ir ikelsi. Smagu butu pamatyt tave maza ir rustaujancia. :)))

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin