2009 m. gruodžio 8 d., antradienis

Krepšelis iš siūlų ir klijų - nepasisekęs darbelis

Ar jums būna, kad nepasiseka koks nors darbelis su vaikais ar rankdarbis, ar kepinys... Kiek skaitau įvairius tinklaraščius, kažkaip nepasitaikė tokių įrašų. O štai mano kompiuterio archyvuose jau susikaupė gera krūvelė nevykusių darbelių. Atrodo, pasiruoši tam iš anksto, kruopščiai darai, visą eigą fotografuoji, o rezultate gaunasi š... :( Pagalvojau, nevaidinsiu, kad man viskas gerai sekasi ir aprašysiu vieną iš tokių nevykusių darbų.

Kadaise internete nusižiūrėjau idėją, kad galima iš siūlų, lipalo ir baliono pasidaryti ale krpešelius/vazeles. Taigi, su mergaitėm prisipūtėm du balionus, prisikarpėm siūlų, pasidėjom klijų ir pirmyn. Pirmiausia įstatėm balionus į dėžutes, kad jie stabiliai stovėtų. Tada siūlus sumerkėm į klijus ir pradėjom dėlioti ant balionų. Bedėliojant man pasirodė, kad reikia gal pirmiau sudėti siūlus ant baliono, o tada juos aptapšnoti klijais - tai taip ir darėme. Bet taip darant vis gi pagalvojau, kad geriau siūlus mirkyti. Tik gal mirkyti ne gryname lipale, o skiestame su vandeniu. Tad atskiedžiau lipalą su vandeniu ir toliau lipdėm. Kai sulipdėm iki norimos formos vazelės, balionus padėjau auštai ant sekcijos, kad džiūtų pora dienų. Kai išdžiuvo balionus susprogdinome ir gavome vazeles. Bet jos gavosi toooookios nesimpatiškos.... kad dar tą pačią dieną mergaitės jas išmetė :) Tai va toks tas mūsų nevykęs darbelis :) Guodžiu save bent tuo, kad laiką praleidau kartu su vaikais, o ne prie kompiuterio :)





13 komentarų:

  1. O man visai simpatiškos tos vazelės. jas galima dar buvo apipinti kokiomis juostelėmis, ir išvis būtų super. Aš visda stengiuosi nenusisekusį darbelį paversti nusisekusiu. Kol kas lyg ir sekasi :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man taip pat labai patiko - man visokie "kreizavi" daiktai aplamai patinka, tai ir jūsų krepšeliai mano pačios tikrai nebūtų priskirti prie nenusisekusių :) Prieš kelis metus dariau tuo pat būdu siūlų burbulus. Susprogdinus balionus, keli iš jų prarado formą, tiksliau subliuško kaip ir tas balionas - va čia tai tikrai nenusisekęs darbelis buvo :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Perskaičiau jūsų komentarus ir supratau, kad ko gero esu pesimistė :)Reiks man kažkaip optimistiškiau ir kūrybiškiau žiūrėti į nepasisekimus ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O gal ne pesimistė, o perfekcionistė? :-)

    Sėkmės ieškant laisvosios kūrybos paukštės :-)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, darbeliai darbeliais, bet kad laika su mergytem praleidot sauniai - tas is nuotrauku aiskiai matyti. Mane net pavydas sueme, kad maniske dar tokia maziuke!:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. ojoj, kaip būna ir mums tokių :)
    va neseniai sumastėm su Agne nufilmuoti filmą apie Mašenką ir tris meškenus (yra tokia pasaka). tai pirma klaida - kad iš anksto neparuošėm dekoracijų, kostiumų, personažų - viską darėm "online" Agnei tas gan pabodo. antra klaida - kad nesuplanavau laiko, pabudo sesė ir vis trukdė filmuoti, Agnei teko kelis kartus pačiam įkarštyje laukti kol ją paraminsiu. trečia klaida - nepakrovėm kameros :) filmo taip ir nebaigėm filmuoti, o ir noro pažiūrėt jį kažkaip mums abiems nėra...
    ir tai tik paskutinis "nenusisekęs" įvykis :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Oij, xena, užjaučiu dėl nepavykusio filmavimo. Bet, kita vertus, tavo nesėkmė mane paguodė ;) Linkiu antro sėkmingo dublio ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Gal vaikams is pirmo karto pavyktu piesti?:) Labai nuosirdziai noriu pakviesti sudalyvauti Kalediniame vaiku piesiniu konkurse. Mums butu be galo malonu gauti piesineliu! Konkurso salygos cia: http://opapa.net/Konkursas

    AtsakytiPanaikinti
  9. Rūta, gėda-pėlėda man, bet ir jūsų nesekmė mane pradžiūgino :))) ačiū, kad priminei, kad nesam tobuli, nes pasamonė vis bando piršti mintį kad privalom tokiais būti :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ir tu tai vadini nesėkmingu darbeliu????? Jeeeetus jeeeeetus, kokie grožiai. Žiūrėjau visa net išsišiepusi. Ir patys krepšeliukai tokie faini, tokie linksmi, kreizovi, nuotaikingi, bet panų išraiškos, susikaupimas tuos siūlus dėliojant tai išvis nesvietiško gražumo. O tas laikas su vaikais tai išvis nereali vertybė. Taigi- 30 balų. Visom trim po dešimtuką.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Ačiū už tuos balus, bet dabar jaučiuosi nepatogiai :) Na, nuotraukoje tie krepšeliai gal ir simpatiškai atrodo, bet "gyvai" jie tikrai nesimpatiški - kieti, apskretę, klibantys... :) Didžiausias barometras yra mano mergaitės - jos pačios panoro išmesti tuos darbelius, o paprastai jos neišmeta jokio, net ir kvailiausio, darbelio. Tad nepavyko man krepšeliai ir taškas :) O štai, praleistas laikas su vaikais, tai sutinku, kad didžiausia šio darbelio vertybė ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. kažką panašaus radau čia: http://www.unikalusdirbiniai.lt/pasidaryk-pats/91-nepintas-krepselis

    AtsakytiPanaikinti
  13. Ačiū, Ernestai, už nuorodą. Joje darbelis atrodo fantastiškai :) Įdomu tai, kad ten nėra nė pėdsako, kad siūlai sutepti klijais, o mums klijai matėsi ant visų siūlų... Kažkada, ateity, reiks pakartoti šį bandymą :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin