2009 m. gruodžio 20 d., sekmadienis

Vaikystės girlianda

Prieššventiniame maratone visai netikėtai iškilo vaikystės prisiminimas - man labai patikdavo iš popieriaus daryti girliandas, o jomis puoštas kambarys (man) būdavo labai gražus. Taigi, paėmėm spalvotą popierių, žirkles, klijus ir su mergaitėm pradėjom kūrybą. Barbora, kaip visada, rimtu veidu kūrė tai, ką jai reikia :) O Liepa mielai ėmėsi girliandos :) Džiaugiausi, kad jai lengvai sekėsi klijuoti detalę po detalės ir netrukus ji jau turėjo ilgą girliandą. Beliko nuspręsti kur kabinti. Kai papuošėm kambarį jis pasidarė jaukesnis, šventiškesnis ... ir nostalgiškai mielas ;) Patarimas: jei vaikai nedideli, tai jiems lengviau girliandą daryti iš didelių žiedų, taip ji padaroma žymiai greičiau.



4 komentarai:

  1. ar tik ne tu mane ismokei tokias girliandas vaikystej daryti..? :)
    ir man nostalgiskos jos, megdavau klijuoti tuos ziedelius :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Puikus būdas puošti namus. O svarbiausia - darbelis įveikiamas net ir patiems mažiausiems. žavu :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi, kaip gražuuuuu. Kokios šaunuolės. Mane irgi sentimentai užplūdo, nes vaikystėje ir namuose, ir mokykloje kilometrus tokių girliandų suklijuodavom.

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin