2010 m. sausio 15 d., penktadienis

Katinėlis ir apyrankė iš filco likučių

Tai vakar vakaro rezultatai. Liepa (6m) labai norėjo KĄ NORS VEIKTI (nuo šitos frazės man prasideda migrena, bet čia įrašas ne apie tai). Taigi, ištraukiau dirbtinio veltinio (filco) likučių, kuriuos kadaise pirkau (VCUP'o rankdarbių parduotuvėje) specialiai darbeliams su vaikais. Turiu namie ir tikros veltos vilnos likučių, bet pastebėjau, kad ją vaikams labai sunku karpyti. Liepa išsirinko tinkams spalvas ir sukarpė mažais gabaliukais. Tada viską suvėrė ant plonos gumytės ir gavosi apyrankė. Barbora (2,10m) paprašė adatos siūti, tai įvėriau jai į mažiausiai aštrią adatą siūlą, daviau filco ir ji kuo rimčiausiai siuvo katytę, rutuliuką, o po to jau ir pati pamiršo ką siuvo :) Na, o aš prisikarpiau apskritimų, katytės priekį ir užpakalį, šiek tiek pagražinau snukutį, suvėriau viską ant gumytės ir prašom katinėlis :) Tiesa, kadangi jis suvertas ant gumytės, tai jį galima tampyti (proto ribose) kaip "garmoškę" :)
Liepa labai didžiavosi savo apyranke, net užsidegė padaryti tokius karolius, tai šiandien nuo ryto juos ir daro ;) Mano ekspromtinė katytė irgi labai patiko mergaitėms, ją milavo, bučiavo, supo :) Žodžiu, pavyko KĄ NORS gerai nuveikti ;)

8 komentarai:

  1. Ale is kur pas tave tiek ishmones...vajei...lab fainas katinas...as tai turiu vilties, kad bernai is manes paauge tiek demesio nesiurbs...:D Gales tetis i zvejyba veziotis. O jei vis gi siurbs ta mano demesi...ui:)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip grazu!!!Rutele tu tikra supermamyte,tiek kantrybes ir visokiu sumanimu tavyje ,as tai taip negaleciau sefet su vaikais daryt...beje ir mano vaikai 2 metu neturejo kantrybes sedet kaip tavoji Barboryte ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Žinokite čia nieko ypatingo, nereikia ypatingų sugebėjimų, viskas labai paprasta. Ir idėja kažkada kažkur matyta :) O sėdėjau ir dariau su vaikais, nes bijojau, kad dar pusvalandis zyzimo "neturiu ką veikti", išves mane iš pusiausvyros. Taip sakant, visos grožybės iš to silpnumo :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. :) kaip smagu. Ir aš noriu taip susėsti su vaikais ir ką nors gero daryt... super šaunoliai. Ačiū už gerą ideją :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nėr žodžių, Rūtel,... Paskaitau aš apie tavo rankdarbius ir man gėda pasidaro, kad mano vaikiukai nepatiria tokių malonumų... Bet, matyt, kiekvienam savo... :) Labai gražus katiniukas!!! O jau Barborytės meilumas, glaudžiant prie savęs katinėlį...! :):) :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Edita, esant apdovanoti savais talentais, todėl jūsų vaikiukai patiria kitokių malonumų, kurių maniškės, deja, nepatiria. Tad tikrai kiekvienam savo ;) O dėl to meilumo, tai ir man nuotraukytė labai graži, labai jau ten Barbora įsijautusi :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ir man labai labai labai patiko katytė. Jei galima, nusigvelbsiu idėją ir darysim su vaikais. Tik neturim tokių vilnų, tai klijuosim iš spalvoto kartono.
    P.S. O man ta Barboros nuotrauka (ta didžiausia) kur ji delniukuose laiko katytę, negaliu koookia faina ir miela.

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin