2008 m. spalio 23 d., ketvirtadienis

Išskrendam


Aš kurį laiką buvau prapuolusi iš mamadienio. Ir dar savaitę tikrai neatsirasiu, nes rytoj išskrendam į Londoną. Beveik prieš pusmetį įsigijom bilietus, bet stengiausi nesiskelbti apie išvykimą, nes tai jau ne pirmas kartas kai turim bilietus į UK, bet deja dėl visokių aplinkybių taip nei karto ir nebuvau ten nuvykusi :( Taigi, sakau patikėsiu šia kelione tik tuomet, kai Londone išlipsiu iš lėktuvo ;)

Kelionės tikslas - aplankyti draugus, o jų ten tikrai nemažai. Vykstame tryse, Barbora lieka Lietuvoje. Dėl to skauda širdį. Ja rūpinsis močiutė (mano mama), kuria aš visiškai pasitikiu, bet nepaisant to, vis tiek gaila Barboros. Ji nematys mūsų visą savaitę. Be to, nors ir nedaug, bet ji dar valgo mano pienelį. Tarėmės su vyru skristi trim dienom, bet jis, nežinia tyčia ar netyčia, suorganizavo kelionę savaitei... Žodžiu situacija tokia, kad " i chočica i kolica". Tiesa, kaip tyčia, Liepa pradėjo sirguliuoti, tai visaip bandom užbėgti ligai už akių :( Tikiuosi tai nebus tas atvejis, kai man vėl teks likti Lietuvoje, o vyras sėkmingai išskris :-/ Na, bet kokiu atveju, į viską stengiamės žiūrėti optimistiškai ;)

Foto iš gizmodo.com.au

3 komentarai:

  1. Laukiam laukiam! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. taip, dingusi buvai..
    labai labai, taip labai labai labai tikiuosi, kad Liepa neprisisirguliuos, kad isskrisi, kad su sypsena ten busi ir kad vis delto viskas bus gerai ;]*

    AtsakytiPanaikinti
  3. Lagaminą kraunuosi omptimistiškai :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin