2009 m. kovo 20 d., penktadienis

Elektra, puodai, dėlionė ir WC


Aš, kaip ir daugelis mamų, stengiuosi būti "gera mama" - ruošiu vaikams valgyti, tvarkau jų žaislus, skalbiu jų rūbus ir t.t. Taigi, eilinę dieną aš darau visus šiuos "geros mamos" darbus, o aplink mane zuja vaikai: "pažaiskim tą...", "paskaityk aną...", "pagaudyk", "pakutenk" ir t.t. O aš kaip užstrigusi plokštelė vis kartoju "tuoj - kai susitvarkysiu", "tuoj - kai baigsiu daryti valgyti" ....

Bet staiga dingo elektra. Stoviu vidury virtuvės sutrikusi ir vildamasi, kad ji tuoj atsiras, nes ant viryklės verda trys puodai. Praėjo 10 min., bet elektra neatsirado. Kadangi valgio darymas sustojo, tad bėgu į vonią rūšiuoti skalbinių skalbimui. Bet netrukus suprantu, kad be elektros skalbyklė irgi neveiks :) Tada einu prie kompo nudirbti kai kurių kibernetinių įsipareigojimų. Bet netrukus suprantu, kad to padaryti irgi negalėsiu :)

Esu šoke, nes nebežinau kokių darbų griebtis. Tada išgirstu Liepos tylų balselį: "tai gal kol elektra atsiras einam kokią dėlionę sudėliosim..." Kadangi elektros nebuvo gerą valandą, tai mes ir dėlionę padėliojome, ir palakstėm, ir namus pažaidėm :) Pagalvojau, kad ko gero aš ir nebūčiau radus vaikams laiko, jei ne tas elektros dingimas :)

Beje, šiaip Liepos į tualetą tai nenuvarysi, eina tik tada, kai jau nebegali kentėti. Dingus elektrai tualete padėjau žibintuvėlį. Spėkit kiek kartų Liepa nuėjo į WC? Ats.: 5 kartus per 1 val.! :D

Foto iš allposters.co.uk

3 komentarai:

  1. Labai geras būdas grąžinti mamas vaikams :) Esu tą patį patyrusi, kai netikėtai dingo elektra namuose :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Die, kaip mielai kartais viskas susidėlioja ;) Ir taip sakytumei netyčiom... x))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip tai yra pažįstama tas palauk, kai susitvarkysiu, grindis isplausiu, kai i laiškus atsakysiu ir tų begale kai, kai. Ir ištikrųjų dažnai taip ir prabėga ta diena. Paskui nesistebiu kodėl jie tėtį taip dievina, nes jis tik įžengęs pro duris su jais pradeda žaisti ir taip iki miego.

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin