2008 m. birželio 8 d., sekmadienis

Komentarai + pasiūlymas

Foto iš www.taughtofthelord.com

Čia kviečiu rašyti apie bet ką. Galima apie blogą, apie jūsų išgyvenimus, pastebėjimus, korekcijas, pasilabinimus, klausimus, įdėti kokias nors įdomias nuorodas ir pan.

O aš norėčiau pasiūlyti prisijungti prie Mamadienio. Techniškai yra galimybė rašyti šį dienorašti keliese. Todėl jei turite poreikį karts nuo karto įkišti savo trigrašį, ką nors papasakoti iš savo kasdieniškų mamadienių, tai praneškite man apie tai komentaruose arba el.paštu klumpe@gmail.com.

Na, dar pridursiu, kad Mamadienį pradėjau rašyti beveik netyčia :) Nors nei mokykloje, nei po mokyklos nemokėjau ir nemėgau rašyti visokių rašinėlių, bet visada turėjau poreikį rašyti dienoraštį, įvardinti savo mintis, jausmus, išgyvenimus... Visą laiką sėkmingai tą dariau. Bet kai gimė vaikai, tai niekaip nerasdavau vietos ir laiko rašymui. Be to mano dienoraštis nuolat patekdavo vaikams į rankas ir būdavo tai apipaišomas, tai suplėšomas :(

Mano draugė Lina suskūrė internetinį dienoraštį. Nors nelabai jį skaitydavau ir nelabai suvokiau kas tai yra, bet pati idėja man buvo viliojanti. Tad vieną dieną įvedžiau į google "interentinis dienoraštis + blogas" ir kažkaip susikūriau šį Mamadienį. Kadangi buvau (ir dabar dar biški esu) virtualiai "žalia", tai pradžioje galvojau, kad šį dienoraštį galiu skaityti tik aš viena :D Kol man vyras išaiškino, kad jį gali skaityti bet kas. Tai šiek tiek vertė mane jaustis nejaukiai. Bet, kita vertus, taip save ir savo kasdienybę galiu pamatyti iš šono. Ir, žinoma, Jūsų komentarai pasidarė labai svarbūs. Tada monologas tampa savotišku dialogu.

Antra vertus, aš vis dar ieškau Mamadienio veido... Nes į popierinį dienoraštį rašydavau visas "šiandienines" nuotaikas. Bet čia, viešai, negaliu visiškai "išsirengti". Arba kartais taip apima depresija, kad reikia pastangų, kad ta depresija nepersiduotų į mano rašomus pranešimus. Arba kartais sunku susivaldyti neparašius kokių nors smulkmeniškų buitinių dalykų, kurie įdomūs gal tik man vienai. Be to, juk labai įdomu kaip kitoms mamoms sekasi, kokius jos sunkumus ar džiaugsmus išgyvena. Nors apsilankau ir populiariose mamų bendravimo svetainėse, bet man norisi kamerinės, naminės, šiek tiek intymios aplinkos.

O jei tiesiai šviesiai - tai tiesiog realizuoju išsikalbėjimo poreikį :)

8 komentarai:

  1. Man atrodo kad reikia rasytir su depresinem nuotaikom pranesimus(nes kiekviena is musu tai isgyvena karts nuo karto)ir laisvai gali rasyt apie smulkmeniskus buitinius dalykus,nes tai irgi visoms labai artima ir suprantama...Rasyk viska ko tau tik noretusi ir nepriklausyk nuo musu(skaitanciuju)nuomones.Viskas labai idomu ir vertinga.Sitas tavo dienorastis tikra atgaiva man.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :) Na, šiaip į pranešimus vis įsipina ir dpresinės nuotaikos ir smulkmeniškumas, bet stengiuosi neperlenkt lazdos - kaip ir gyvenime :) O tai, kad neesu niekam niekuo įsipareigojusi dėl turinio, tai mane atpalaiduoja.

    AtsakytiPanaikinti
  3. paskutinis sakinys - auksinė tiesa :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. beje, norint rašyti internetinį dienoraštį, kurio niekas kitas negali matyti, tik tu pati, tereikia viename langelyje uždėti vieną varnelę :)
    (tereikia nueiti į blogspot'o nuostatų keitimo langą, ten susirasti langelį „leidimai“ ir pažymėti, kad dienoraštį gali skaityti „tik dienoraščio autoriai“)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Neseniai ir pati išsiaiškinau, kad galima uždėti tą varnelę :) Bet jei dabar uždėsiu ją, tai tikriausiai liksiu nesuprasta nors ir negausių, bet ištikimų lankytojų :D Be to man jau patinka viskas taip, kaip yra :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. teisingai, nereikia užsislaptinti, mes gi norime viską žinoti:))) Eri.

    AtsakytiPanaikinti
  7. O, kaip gražiai blog'ą atsinaujinai ;) labai smagus fonas :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Dvi dienas tapetavausi foną :) Teko užsiimti html kodo iššifravimu, nes tapeto reklaminis baneriukas atsirasdavo tiesiai ant straipsnio pavadinimo :( Bet kokiu atveju rezultatas gavosi visai nieko :) Jei ka, tai tapetus gavau iš http://www.thecutestblogontheblock.com/backgrounds.php?cat=39 ;)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin