2008 m. birželio 4 d., trečiadienis

Manikiūras

Sugalvojau man su Liepa pasilepinimą - pasidaryti manikiūrą. Liepa labai mėgsta visus fyfinius (nuo žodžio fyfa) reikalus: nuolat dažosi lūpas, nagus, kvepinasi ir t.t. Taigi, kad pamatytų kaip iš tiesų turi būti prižiūrimi nagai (o ne tiap liap su laku) sugalvojau nuvesti ją pas manikiūrininkę. Be to ir aš paskutinį kartą dariausi manikiūrą tik prieš vestuves, tad reikalas jau buvo pribrendęs.

Iš anksto užsirašėm į Akropolio "Nagų barą". Liepa su nekantrumu laukė, kada pagaliau darys manikiūrą, pakeliui važiuodama sakė "aš labai myliu kaminiūrą" :) Taigi, mes jau vietoje. Liepa visa susikaupusi atsisėdo prie manikiūro stalelio. Tokia išliko per visą procesą, tik kartais pažiūrėdama į mane nusišypsodavo. Išsirinko geltoną lako spalvą :D ir įdėmiai stebėjo kaip dažomi jos nagai. Jos manikiūrininkė pasitaikė labai draugiška - ją nuolat kalbino, pasiūlė dar pagražinti nagučius gėlytėmis ir taškeliais. Rezultate Liepa buvo patenkinta. Nors nepraėjus nė pusvalandžiui kai išėjome pareiškė, kad kai kitą kartą ateis dažytis čia nagų, tai dažys ryškiai blizgančiai raudonai :)

Na, o aš buvau kur kas santūresnė nei Liepa. Visų pirma tai, mano nagai manikiūro nematė aštuonis metus, tad gėda buvo manikiūrininkei juos rodyti. Aš apskritai jų neauginau, nes turiu polinki draskytis. Na, bet atsidaviau profesionalei ir bandžiau mėgautis procesu. Išsirinkau, tiksliau galvojau, kad išsirinkau neryškų laką, na, kad nekristų kitiems į akis. Bet kai baigė lakuoti, tai supratau, kad su nagais šviesiu iš tolo :)

Ir štai, pagaliau mes jau einame namo su beprotiškai gražiais nagais. Liepa skėričioja rankomis kur reikia ir kur nereikia, kad tik dažniau matytųsi jos gražios rankos :) O aš jaučiuosi kaip su negalia, nes negaliu nieko daryti, prie nieko liestis, kad nesugadinčiau nagų :( Nors ir saugojau nagus, bet vis tiek iki vakaro jie apsibraižė :( Man atrodo, kad manikiūrus gali darytis tik tos, kurios neturi mažų vaikų, kad galėtų laikyti "palcy vejerom" (vertimas - pirštai vėduoklės padėtyje). Be to mano pasirinkta spalva tikrai visai nedera prie mano kasdienybės - rengiuosi sportiškai, tad tie nagai šviečia visai ne į temą.

Pabaigai. Jei būčiau žinojusi iš anksto, kad manikiūras kainuoja 60 Lt tikrai nebūčiau sau to leidus. Liepos manikiūras kainavo 10 Lt, tai dėl to širdies neskauda :) Beje, kalbinau ir vyrą darytis manikiūrą, bet jis kategoriškai atsisakė motyvuodamas tuo, kad Akropolyje pilna jo mokinių ir neduok, Dieve, jį ten pamatytų :D

15 komentarų:

  1. Rutyt, moki prajuokint. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. A kas čia konkrečiai juokinga? Atrodo viską rimtai rašiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai gražu, šaunuolės:) tikros moteriškos pramogos:) Eri.

    AtsakytiPanaikinti
  4. aj ir beje naguciai tikrai neatrodo per ryskus :] grazu

    AtsakytiPanaikinti
  5. Zinai, Rutele, as jau negaliu be tavo tinklapio gyvent:(
    Tikrai idomus, pamokantis ir kartais labai juokingi pasakojimai.Saunuole.Ir nesikrimsk del isleistu pinigu, negi nevertos mes, ka???

    AtsakytiPanaikinti
  6. ale as kai ilendu i tavo mamadieni uzsimirstu visai...ka tik prisiminiau,kad sasyskos verda...tai vos nuo plytos nenusoko:)
    o del kamikiuuuro:) tu saunuole...stebiuosi,kokia tu isradinga mama...tiek pramogu prisigalvojat su dukrele...tikiuosi ir as tiek ideju turesiu,kai sunelis paaugs...o tavo nagai tikrai ne per ryskus...manau kita karta Liepa va tai tikrai butu ryyyskius pasirinkus:))))
    o del musu kasdienybes,pilnai tau pritariu...man irgi manikiuras tik sventem...kur jau buity su juo.O pinigai...ech...tie nelemtieji...verciantys mus viska pagal juos matuoti...nesikrimsk del ju...manau dukra ateity jusu praleista laika taip kuribingai labai ivertins...;)myliu...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Natalija, pasirodo ne aš viena turiu priklausomybę nuo šio dienoraščio :) Po kelis kartus per dieną įsijungiu jį nors puikiai žinau, kad nieko naujo neparašiau ir niekas neparašė komentarų :D Tai paskutiniu metu stengiausi save pristabdyti, kad per daug neįsijausčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Martyna, ačiū, kad paglostei mano savimeilę :D Nors iš tiesų, tai tas manikiūras gal daugiau iš nekūrybiškumo - kūrybiška mama imtųsi drauge su dukra rankdarbius dirbti ar pyragą kepti... Bet kokia esu, tokia esu :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Ir kaip laikosi kaminiūras?:) erika

    AtsakytiPanaikinti
  10. Šiek tiek apsibraižęs, bet laikosi :) Kas mane pažįsta tai iškart nagus pastebi, nes tai man neįprastas dalykas :D O Liepa savo kaminiūru labai didžiuojasi ir ko gero neleis jų nuvalyti, o lauks kol nuaugs :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Idomu, ka reiskia - vaikiskas manikiuras? Tik nulakavimas, ar tas pats kaip mamai - odeliu nukirpimas, formos suteikimas?

    AtsakytiPanaikinti
  12. Kainoraštyje buvo įvairūs vaikiški manikiūrai - ir su odelių patvarkimu ir su nukarpymu. Mes pasirinkom patį paprasčiausią, tai jai tik su dilde pazulino nagučius ir nulakavo :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Kaip mielai skamba vaikiškas manikiūras. Reiktų gal ir man savo dukryte nusivesti, bet bijau, kad ji gal dar per maža :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Kaip smagiai jūs čia leidžiat laiką su vaikais.:) aš norėčiau rasti kur nebrangus bet kokybiškas manikiūras Kaune . Atrodo jau radau vieną vietą. Išbandysiu ir pranešiu.:)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin