2009 m. birželio 5 d., penktadienis

Ko neparašiau. Ne ekspromtu irgi netvarkinga.


Anksčiau galvojau, kad esu tvarkinga, kartais net pedantiška. O dėl netvarkos namuose būdavo kalta "aplinka". Bet štai visai neseniai lankiausi svečiuose pas buvusią klasiokę ir supratau, kad turiu sau pripažinti, jog vis gi esu netvarkinga šeimininkė. Apsilankymas pas minėtą klasiokę nebuvo iš anksto suplanuotas, ji mane pakvietė tiesiog ekspromtu, tad ir susitvarkyti iš anksto neturėjo galimybės. Kai atvažiavau buvau priblokšta tvarka ir švara. Jie gyvena didžiuliame name, augina 5 m berniuką... ir sugeba taip tvarkingai gyventi. Kai aš pasikviečiu ką nors ekspromtu į svečius, tai vaizdelis namuose būna ojojoij... Ką jau čia ekspromtu, net kai iš anksto pasitvarkau, vis tiek namai niekaip nesusitvarko.

Niekad nepamiršiu vienos draugės (ji neturi šeimos) komentaro įėjus pas mus į namus: "matosi, kad turite vaikų, nes visur tokia šeimyninė netvarka"... Nesakiau jai, kad prieš ateinant tvarkiausi 5 valandas :) Ai, tiesiog pagalvojau, kad gal geriau nešeimyninių žmonių į svečius nebekviesiu, o pati pas juos vaikščiosiu ;)

7 komentarai:

  1. o dieve mano, po to kio pasakymo nugriuvus buciau!..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš palyginu kaip gyvenom iki vaiko ir dabar. Tai kas seniau būdavo netvarka, dabar jau visai normaliai atrodo :) Aš kartais pagalvoju jog esu niekam tikus, nes net vieno kambario buto nesugebu normaliai susitvarkyti, bet iš kitos pusės, geriau jau tą laiką skirsiu vaikui, išeisim į lauką, sugalvosim kokių pramogų. Ateis laikas ir bus ta švara.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš neturiu vaikų, bet esu netvarkinga. Bet pas mane net daugiametės draugės be išankstinio užsirašymo nepateks. O kai būna "balius" tyčia kokį nors namų kampelį palieku nesutvarkytą - tokiu būdu sąmoningai sau ir kitiems paaskau: ei, aš NESU tobula ir aš savimi patenkinta. O dabar einam prie stalo, gerai pasėdėsim. Aš nenoriu įrodinėti žmonėms to, ko nėra ar rodyti save tokią, kokia nesu.
    Kaip sakė Birutė Dambrauskaitė - ESU KOKIA ESU!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. na, aš tai taip nepergyvenčiau :)
    visų pirma, galimas variantas kad draugė šiaip buvo prieš tai pasitvarkiusi, o tada jau ir drauges pakviest negėda :) man kartais taip būna - susitvarkau ir jei randu auką - būtinai pasikviečiu į svečius :)))
    visu antra gyvenant didesniame name arba būte yra biški lengviau tvarkytis su daiktais - nes turi daugiau sandėliavimo vietų. be to ir išnešioti daiktus po didelę teritorija užima daugiau laiko :)
    trečia, gal draugė šiaip dirba, o vaikas eina į darželį? tuomet nusistovi visiškai kitokia tvarką, kurią ir palaikyt lengviau :)
    aš irgi dažnai pergyvenu dėl betvarkės, bet jau įpratau artimesnes drauges pakviest į svečius nepriklausomai nuo Jos :) o pergyvenu labiau dėl to kad gal vaikui nesveika augti tokioj aplinkoj... nors gali būti ir atvirkščiai... :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. pasidalinsiu, atradau visai linksmą daiktų sutvarkymo būdą, ir dukrą įtraukiu :)
    paimu didesnę baleiką, ir sumetam į ją visus daiktus :) čia linksmiausia dalis.
    jei daiktų daug, po to juos išrūšiuojam pagal, į kurį kampą nešt. tada nunešu ir sudedu į vietas. (aišku neviską iškart)
    jei nedaug - tiesiog išnešioju viską ir tiek.
    geriausia visame tame, kad tvarka namuose pasimato max. po 15 minučių :)))( ir nesvarbu, kad dar laukia valandos darbas )

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nu jūsų patarimai tai aukso vertės!!! Žodžiu savarbiausia būti savimi patenktinta, nes ESU KOKIA ESU :) Tada į baleiką surinkti, kas trukdo eismui bute :) O tada jau galima kviesti "auką" į svečius :D Gal kas norit šį vakarą pas mus į svečius užsukt?
    Beje, xena, visi tavo argumentai dėl tvarkos kaip pirštu į akį ;) Dar paantrinsiu, kad kai gyvenome vieno kambario bute tikrai buvo sunkiau tvarką palaikyti, dabar pas mus 3 kambariai ir nors juose vyrauja nuolatinė betvarkė, bet vis tiek atsiranda nors vienas tvarkingas kampas, kur galima šiek tiek pailsėti :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Oi,aš irgi vargstu su ta tvarka. Kartais atrodo, visa diena nieko neveiki, tik daiktus po kampus delioji, o kaip bardakas, taip.
    Bet šiaip tai galai nematė tos tvarkos, svarbu nekreipti dėmesio ir kaip sakant, gerai jaustis. Mano receptas: kai vaikas miega, gulu ir aš. Skaitau knygą, nusnaudžiu, ar šiaip svajoju, nors namai ir apversti. Nes jei tvarkausi,ar ką kita dirbu, kai vaikas miega, vakare bunu laaabai pavargusi ir nekantri. O juk vyras, vaikai, linksma ir kantri mama daug svarbiau, nei tvarkingi namai. Svarbiausia žmogus, bendravimas, gera nuotaika. Jei svečiams nepatinka netvarka, tai jų problema, ne mano.

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin