2009 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

Ko neparašiau. Sagės.

Paskutiniu metu mano rankdarbių pasaulėlį yra užvaldžiusios dekupuotos sagės. Nors sagių nenešioju (nebent prie treningo :) ), bet labai patinka jas daryti. Jų darymo procesas puikiai atitiko mano sugebėjimus ir aplinkybes - sagės nedidelės, todėl greitai pasidaro, be to be dekupažo dar patiko dekoravimas (karoliukų vėrimas, puošimas nėrinėliais ir pan.). Jei sugadinu sagę, tai negaila išmest, o ir šiaip ji visiškai manęs neįpareigoja :)

Viršuje nuotraukoje yra mano pirmoji sagė. Ją dariau naudodama nuotrauką iš "Žmonių" žurnalo. Tiesą sakant, ji nepavyko todėl numečiau ją ir dariau kitas. O vieną dieną vėl ją išknisau ir eksperimentiniu būdu pabaigiau. Ir, sakyčiau, rezultatas visai nieko :)

Šią sagę dariau mamai motinos dienos proga, bet vėliau nusprendžiau, kad ji (sagė) yra kaprizinga aprangai.


Todėl padariau kitą sagę, kurią mamai ir padovanojau.



Čia dar kelios sagės.


Mėginau daryti sagę vien tik iš karoliukų, nors ji nelabai graži, bet pats darymo procesas man labai patiko ;)


Beje, Liepai irgi labai patinka daryti sages. Tik ji jų yra labai daug pradėjusi daryti, bet neužbaigusi. Tiksliau tariant, iki galo pabaigė tik vieną sagę, kurią padovanojo draugei. Mano pagalba daugiausiai reikalinga klijuojant nėrinius ir darant blogąją pusę.


Su Liepa darėm sages iš šilkinių juostelių. Bet iki galo taip ir nepabaigėm. Todėl lenkiu galvą prieš Austėją, kad jai pavyko su sūnumi padaryti tokią gražią šilko rožę.

7 komentarai:

  1. Gražios sagės, ypač pirmoji. Tokia netipiška, originali ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man irgi pirmoji pati gražiausia ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oho, gražios sagės. Ajej kiek kantrybės ir laiko reikia...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai gražios segės, matosi, kad daryta ne "pardavimui", o sau, artimiesiems. Pirmoji tokia stebuklinga, su paslaptimi. Ir kaip tu tuos lapelius iš po krakliaus "ištraukei" ? O tos kurios nepatinka, nenurašyk - jos puikiai tiks į megztą kepurę, ir į rankinę - tiek vasarinę pliažui, tiek vakarinę (ta juodoji). Puikūs darbukai, bravo!

    AtsakytiPanaikinti
  5. mamos dienos proga irgi mamai padovanojau savo dekupuota sage :) ji kaip tik tada buvo isvaziavusi i kelione, tad buvau liepusi dovanele atidaryti tik sekmadieni (iteikiau sestadieni). tai liko be galo patenkinta :) grizusi paprase, kad tokiais pat motyvais dekupuociau natelius ir padaryciau auskarus :)
    dekupuoti sages ir man labai smagu butent del to, kad darbo apimtis nera tokia didele ir irgi negaila buna ismesti "jeigu ka" :))
    beje, Liepos sage laaaaaaabai faina :) liuks, saunuoles jus :)
    taviskes tai tokios jau visai profesionalios. reiketu galerija atidaryti kurybai :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. baikit, mergos, girti, bo tikrai patikėsiu, kad gražu :D O jei ką, tai man Liepos ir mano pirmoji sagė yra gražiausios :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. gal galetumet parasyti siu darbeliu eiga??

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin