2008 m. gegužės 10 d., šeštadienis

Barbės visada laimi!

Kažkodėl jaučiu antipatiją Barbėms ir į jas panašioms merg... oi lėlėms :D Nemėgstu ir vengiu jų savo namuose. Man atrodo, kad jos prasilenkia su normaliu šeimos modeliu.
Kurį laiką viskas buvo gerai - Liepa žaidė su kitomis lėlėmis, Barbių (sakydama Barbė turiu omeny visas tokio tipo lėles) nematė ir nereikėjo. Tačiau vieną dieną vieną seną Barbę rado pas senelius sode, kitą kažkas atidavė, trečią jau nepamenu iš kur...

Ir susidomėjo jomis :( Parduotuvėje ji sustodavo prie Barbių lentynų ir zyzdavo, kad nupirkčiau. Aš šį susidomėjimo faktą ignoravau ir nepripažinau. Kol vieną dieną supratau, kad teks man nusileisti ir priimti Barbę į savo šeimą. Nors ir pralaimėjau vis tiek norėjau šią situaciją išsukti savaip :)

Močiutė padovanojo Liepai pinigų, kad ji galėtų pati ką nors nusipirkti. Aš jau nujaučiau koks bus pirkinys ir su nerimu ėjau prie žaislų skyriaus. Taigi, stovime abi prie Barbių lentynų. Liepa renkasi... ir aš renkuosi... Galvoju surasiu mažiausią blogybę iš visų blogybių ir kaip nors įkalbėsiu ją nupirkti :)

Savo nuostabai randu nėščią Barbę su dviem leliukais (leliukas įsideda ir išsiima iš pilvo). Liepai irgi patiko :) Bet netrukus ji paklausė, o kur šitos Barbės vyras??? Logiškas klausimas. Taigi, toliau ieškom Barbino. Randam..., bet su kita Barbe ir Barbiukais :( Nėščioji juk negali likti be vyro... Rezultate nupirkom nėščią Barbę su leliukais, Barbiną su dviem paaugusiais vaikais ir dar viena Barbe, kuri lyg ir ne prie ko, bet pasirodo ji yra Barbių šeimos draugė :) Taigi, turim daugiavaikę Barbių šeimą ir šeimos draugę :D

Oijjjjjj, tos Barbės!

8 komentarai:

  1. sitas man patiko ;D nuostabiai

    AtsakytiPanaikinti
  2. mano mergyna irgi ilga laika svajojo butent apie nescia barbe,tuo metu ju dar Lietuvoj nebuvo ,tai is Amerikos siunte...As tada laukiausi ir jos lele irgi :)o ka,visai smagu...:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. smagu :) Ale ta šeimos draugė vos nesumaišė visų kortų - vos atkalbėjau, kad ji nebūtų antra Barbino žmona :D Barbių haremo tik mums ir betruko :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai gi reikejo vien Barbes vyra nupirkt,be tos drauges :)Maciau kad yra ju atskirai pirkti po viena.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gal ir yra, bet tuo metu Ukmergės maximoj nebuvo, tad niekur daugiau ir nebenorėjau važinėti ieškoti. Kol kas viskas "pa planu" ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. man baisiau už barbes tik bratzės :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. nu joo, bratzės irgi fruktai :) Liepa vis parduotuvėse jas pažiūri, bet dar neprašė pirkti :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin