2008 m. gegužės 27 d., antradienis

Kai per daug įsijauti

Foto iš www.shouldthisbecensored.com


Nors mes esame mamos, bet taip pat esame ir žmonos, dukros, seserys, bendradarbės, kursiokės ir t.t. Skirtingi socialiniai vaidmenys reikalauja skirtingo elgesio ir bendravimo. Bet problema ta, kad įsijautus į mamos vaidmenį kartais nepavyksta laiku persijungti į kitą vaidmenį kas sukuria kurioziškas situacijas.


Pavyzdžiui kai mūsų vaikai būna namie aš į vyrą dažniausiai kreipiuosi "tėti". Bet kai būname dviese, tai kreipiuosi vardu. Ne kartą esu gavus pastabą, kad nepiktnaudžiaučiau tėčio kreipiniu. Nekreipdavau į tai dėmesio, kol vieną dieną likę dviese romantiškoj atmosferoj nesąmoningai į vyrą kreipiausi "tėti"... Vyro išlaikyta pauzė privertė mane išgirsti ką aš pasakiau... ir išgirdau. Buvo gėda ir labai juokinga :D


Kita situacija. Kai einame su vaikais per gatvę aš vyresnėlę visada labai stipriai laikau už rankos. Prieš kelias dienas ėjau su savo tėčiu per gatvę ir... kaip stvėriau jį už rankos :D Tiksliau norėjau stvert, bet nesugrabaliojau, nes ūgis šiek tiek kitoks nei mano dukros :D


O kiek tokių situacijų kai dedi svečiams valgį į lėkštę ir... viską smulkiai supjaustai kaip vaikams :D


Draugė pasakojo. Ji turėjo dar žindomą vaiką. Taigi, ilsisi ji lovoje (viena). Prie jos prigula vyras. O ji nė nedvejodama šast jam krūtį iškiša... :D Ir tik po akimirkos atsipeikėja, kad juk tai vyras, o ne vaikas :D

5 komentarai:

  1. O aš tai ir mūsų triušiuką vaiko vardu dažnai pavadinu. O kai gyvūnas tau nematant ką triukšmingo sutveria, tai aišku pirmas šūksnis ant vaiko "Ką pridirbai"

    AtsakytiPanaikinti
  2. liux straipsnis :) pralinksmino...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už linksmą įrašą :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikrai,nors mama patapau visai nesenai,reikia saugotis,nepriprast su vyru elgtis kaip su vaiku...ui...sunkoka savo demesi dabar dalinti dviem vyram...kaip tai padaryti?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Reik į šią situaciją žiūrėti kiek kitaip - dabar tu GAUSI dvigubą dviejų vyrų dėmesį ;)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin