2008 m. liepos 4 d., penktadienis

Tortas - geriau vėliau nei niekada

Turiu vieną tokią gėdą... ir apie ją jokiu būdu nerašyčiau... bet draugė padrąsino sakydama, kad gal ir dar kas nors turi šią gėdą :) Na, žodžiu, nors virtuvėje sukuosi didelę savo laiko dalį, bet niekada nemokėjau kepti įvairių saldžių dalykėlių. Tiesa, į mano CV galima būtų įrašyti vaflius, bandeles "rožytes" ir obuolių pyragą, na gal dar ką nors, ko aš neprisimenu :)

Artėjant mano gimtadieniui (už sveikinimus iškart dėkoju ;) reikėjo galvoti apie tortą. Ta proga, draugė pasakė lengvą receptuką, kuris tiko mano žemam kulinariniam intelektiniam išprusimui :) Rezultate tortas neišdavė mano neišprusimo ;) - ir gerai atrodė ir skonis buvo nuostabus :)

Tortui reikia:

- tortų lakštų (būna supakuota po tris "blynus". Aš pirkau rudus kakavinius "blynus").
- plakamos grietinėlės (aš dėjau 800 ml) arba jogurto (jei darysite su grietinėle, tai gausis labai skanus, bet riebus, tad jei mėgstate gaivius tortus, tai rinkitės jogurtą)
- cukraus (grietinėlės pasaldinimui)
- želatinos
- braškių ar ko nors kito, kuo norėtumėt paskaninti tortą
- kokių nors papuošimų tortui

Gaminimas:

Išplakite grietinėlę ir ją pasaldinkit iki reikiamo skonio.

Tada pagal ant pakelio nurodytą instrukciją ištirpinkite želatiną. Tik beveik pusę nurodyto vandens kiekio pakeiskite plakta grietinėle. Kai tirpinsite želatiną, į ją po šaukštą sudėkite numatytą grietinėlę. Man pvz reikėjo želatiną ištirpinti 500 ml vandenyje, tai aš pyliau 300 ml vandens ir 200 ml grietinėlės. Jei norite, kad pertepimas būtų kietesnis (kaip žėlė), tai dėkite visą pakelį želatinos, jei - minkštas, tai puse pakelio (aš dėjau puse pakelio).
Ištirpintą želatiną supilkite į likusią grietinėlę ir išmaišykite.

Gautą kremą tepkite ant "blyno" ir dėkite pjaustytas braškes. Po to uždėkite kitą "blyną" ir vėl tempkite kremą (aš ant antro blyno braškių nedėjau). Viršutinį blyną irgi aptepkite kremu ir papuoškite braškėmis ar kuo nors kitu :)

Pastatykite į šaldytuvą.

Jei jums gausis negražūs šonai, tai galite juos aptepti grietinėle ar jogurtu (aš tepiau jogurtu) ir apibarstyti tarkuotu šokoladu, trupiniais ar dar kuo nors.
Skanaus!

Niekada nevėlu pradėti kepti, oi, t.y. tepti tortus :D

6 komentarai:

  1. mmm niam niam kaip skaniai atrodo.. gaila kad neparagavom:( na bet tikiuosi ne paskutinis:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. vai vai vai - tikra profesionale!!! Tortas atrodo tikrai super, o dar tos braskines gelytes.. niam niam... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. agha..:)as jau senai savo neprofesionaluma saldesiuose tokiu panasiu tortu pridengiu;)))tikrai super gaunasi;)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. mmmm.... jami jami :)
    Tos braškinės gėlytės iš viso labai super :)
    Beje, aš keletą saldumynų irgi tik visai neseniai išmokau gaminti :) Taigi ne tu viena tokia ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš su konditerija beveik neprasidedu, neturiu ne tik pašaukimo, bet ir motyvacijos- pas mus visi mėsėdžiai, o pagaliau pagaminus/įsigijus ką saldaus jis ilgai ir nuobodžiai tūno šaldytuve.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na va, pasirodo ne aš viena tokia nekepėja :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin