2009 m. sausio 5 d., pirmadienis

Kaip aš bėgau nuo moteriškumo

"Papludimyje bėgančios moterys" Pablo Picasso, Foto iš web-arts.com.au

Štai neigiamos mano savybės, kurių pastaruosius 10 metų stengiausi atsikratyti: jautrumas, gilinimasis į detales, intuicija, susitelkimas ties santykiais, įsijautimas į kitą, intymumas, emocionalumas. Bendrai paėmus jose nėra nieko blogo, bet jei žiūrėčiau konkrečiai į savo gyvenimą, tai man atrodo jos viską gadino. Pirmiausia kas man užkliuvo, tai susitelkimas ties santykiais - man yra svarbu turėti gerus artimus santykius su man artimais žmonėmis (vyru, vaikais, tėvais, draugais, bendradarbiais). Todėl pajautus, kad juose kažkas ne taip aš iškart pradėdavau "krapštinėti" ir aiškintis. Aišku, labiausiai dėl to nudegu šeimoje, nes vyras baisiai nemėgsta aiškintis. Tad ilgainiui susidarė nuomonė, kad savo tokiu aiškinimusi tik apkartinu kitiems gyvenimą. Tas pats yra ir su kitomis savybėmis. O pavyzdžiui jautrumas, intymumas, įsijautimas į kitą tiesiog grynas nervų eikvojimas, vedantis prie neišsipildžiūsių lūkesčių ir nusivilimo. Štai taip visai nesąmoningai aš masčiau. Norėjau būti šalta, nekreipianti dėmesio į detales ir santykius, vadovautis logika, turėti aiškų tikslą ir jo siekti - būti geležine moterimi.

Todėl pernai moterų konferencijoje klausydama pranešėjų apie moters tapatybę, jos svarbą, apie aukščiau išvardintų savybių neįkainuojamumą verkiau - tai, ką laikiau gėdinga pasirodo yra vertinga. Visa tai yra dovanos, kurių neturi vyrai, kuriomis mes juos praturtinam, jomis kuriami jaukūs namai, tvirti santykiai, laimingi vaikai. Po truputį tai pradedu suprasti ir todėl didžiausias mano šių metų troškimas - pakeisti požiūrį į save. Tiesiog jaučiu, kad daugelio problemų priežastis yra ne aplinkoje ar kituose, bet manyje. Sunku išsilukštenti, bet labai pasistengsiu. Pasistengsiu didžiuotis savo jautrumu ir emocijomis, susitelkimu ties santykiais ir detalėmis, pomėgiu "shopintis" ir vilnos vėlimu, savo žemu ūgiu ir išraiškingais klubais :) O taip vat!

5 komentarai:

  1. Sėkmės keičiant požiūrį į save, grįžtant į moteriškumą ;)
    Taip jau yra, kad ką mes vadiname savo silpnybėmis, dažnai esti didžiausios mūsų stiprybės...

    AtsakytiPanaikinti
  2. gerai tu cia suskelei...sau to paties palinkeciau...gal susikurkim i kluba, na kad 'moteriskumo atstatymo kluba'...?:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tu, Rutuk, esi labai idomus zmogus (visapusiskai), manau, tavo vyras tai tikrai pastebi ir vertina. Moteris - sudetinga butybe :). Tai ji salta kaip ledas, tai ji smulkmeniska ir pan. Pati tokia esu. Tik man buna kurkas geriau, kai negalvoju, kokia as esu ar kaip atrodau aplinkiniams. Dziaugiuosi, kad turiu toki vyra, jog namie galiu buti pati savimi, jis lyg mano antroji puse, kuri perpranta mano savijauta ir moka nuraminti sielos audras, tik man reik isiklausyti i tai, ka jis sako, daugeliu atveju jis buna teisus. Esu LABAI dekinga Dievui uz savo seima. Aisku, mes visi netobuli ir net nebusime tokie, todel stengiuosi atleisti uz netobuluma pati sau ir aplinkiniams ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. o taip, siemetinis mano tikslas buvo tikrai panasus..buti stipria ir nepalauziama..bet, pagalvojau, kad sita savo stipruma paliksiu darbui ir mokslams... o seimoje isliksiu tokia pati, na tik pridesiu daugiau sypsenu.
    Gera zinoti, kad ne as viena tokia.. :HHH:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. che.. toks jausmas, kad skaitau apie save.. :)) lygiai tokias pat silpnąsias savybes įvardyčiau.. :)) tačiau, kategoriškai nesinorėtų to keist. Nebent - apipinti daugiau humoro ir sumažinti polinkį kabinėtis prie kiekvienos smulkmenos.. :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin