2009 m. sausio 22 d., ketvirtadienis

Papuošalai iš likučių

Per jau praėjusias Kalėdas nusprendžiau dovanoti ne nusibodusias Maximines dovanėles, bet kažką pačios pagaminto. Ilgai svarsčiau, ieškinėjau...kol galiausiai apsistojau ties vilna. Niekada nebuvau vėlusi, tad pradžioj galvojau, kad man nepavyks. Tačiau užteko keleto straipsniukų internete ir aš jau visa 'vilnonė';).
Kibau į darbus ir taip vėliau, kad net rankų odą nuvėliau (nes vėliau šlapiu būdu). Taigi sumoj gavau trejus gražius karolius, kurie tikrai buvo nuostabi dovana mamai, močiutei ir draugei į JAV. Vyro mamai padariau gėlę į palto atlapą. Žodžiu visi liko patenkinti, o ypač aš. Juk nieko nėra maloniau, kaip nustebinti mylimą žmog
ų savo rankų darbo dovanėle. Deja visai pamiršau tas grožybes nufotkinti. Na bet aš ne apie tai. Po visų tu darbų darbelių dar liko veltos vilnos skiautelių, jei taip galima pavadinti, vienas suveltas bumbuliukas. Pagalvojau, kad ir man pačiai būtų įdomu ką nors pasigaminti. Teprireikė šiek tiek fantazijos ir laiko... kol mažylis miegojo pietų miegelio:))))
Man labiausiai patiko gėlė į plaukus. Dažnai mėgstu susisukti kuodelį, kuris pasirodo visai madingas, o vienas pats kuodelis labai jau nuobodus. Ši gėlė man tikras atradimas. O pasidaryti labai paprasta. Iš suveltos vilnos lapelių iškirpau norimo dydžio ir formos gėlytes ir jas viena ant kitos susiuvau panašaus atspalvio siūlu (rinkausi rudą).Patarčiau gėlytes siūti iš viršaus į apačią vis po vieną pridedant. Taip nesimato siūlių. Viskas! Pervėriau paprastą segutį per apatinę gėlę ir jau galiu segtis papuošalą į plaukus.
Dar pagalvojau, kad būtų gražu pasigaminti ryškius karolius ant pilko m
egztuko, kurį visai nesenai įsigijau. Taigi vėl kirpau norimo dydžio gėles ir jas komponavau kaip man patinka. Dar panaudojau perliukus, kuriuos norėjau panaudoti Kalėdiniuose papuošimuose, tačiau jų taip ir neprireikė. Siūlų dėžutėje radau vieną veltos vilnos kamuoliuką, kurio taip ir nepanaudojau dovanų karoliams. O man jis puikiausiai tiko. Visą tai suvėriau ant spacialios tvirtos virvėlės (pirkau toje pačioje audinių parduotuvėje, kur ir vilną) ir pritaisiau užsegimą (irgi buvo toje parduotuvėje).
Na ir dar pasigaminau segę į atlapus, kaip aš sakau :))). Kai Kalėdų karoliams gaminau kamuoliukus, vieną kuokštelį vilnos sugadinau. Tiesiog tik pradėjus jį volioti, jis man kažkaip įkrito į vandenį, ir
niekaip iš jo nebesugebėjau padaryti kamuoliuko. Padėjau į šalį. O kai išdžiuvo, gavosi kažkoks įdomus blynas. Gaila buvo išmesti. Dabar jį iškrapščiau iš dėžutės ir padabinusi keliais karoliukais padariau štai tokią segę. Teliko prie pagrindo pritvirtinti žiogelį.
Štai kokia dabar būsiu visa apsidabinusi...kaip iš kokios Ibero parduotuvės...ne, ne Ibero, ten nėra vilnos papuošalų. Na žodžiu...:)))))

1 komentaras:

Blog Widget by LinkWithin