2009 m. sausio 26 d., pirmadienis

Laimingos santuokos receptas


Skaitau knygą, kuri mano viduje daro revoliuciją :) Apie tos knygos autorę dr. Laurą Schlessinger girdėjau iš gerbiamo dr. psichoterapeuto Gintauto Vaitoškos. Jis tuomet minėjo knygą "Tinkama vyrų priežiūra ir maitinimas". Tiesą sakant, mane vien knygos pavadinimas papiktino :) Ne tai, kad papiktino, bet net labai papiktino! Nors tą knygą matydavau knygynuose, bet puse metų jos išdidžiai nevarčiau :) Orumas neleido :) Bet visą tą laikotarpį girdėjau iš kitų moterų teigiamus atsiliepimus ir liudijimus kaip joje aprašomi principai keičią jų santuokas.

Pagaliau įveikusi savo išdidumą nuėjau į knygyną nusipirkti tą "kvailą" knygą :) Aplėkiau gal 5 knygynus ir niekur jos neberadau - pasirodo, kad ji jau išpirkta ir prekyboje nėra :( Taip sakant: traukinys *ikančių nelaukia :) Na, bet galiu pridurti, kad tada atvažiuoja expresas, t.y. pasirodė kita tos autorės knyga "Laimingos santuokos receptas" :)

Taigi, skaitau aš tą knygą ir negaliu atsistebėti ten pateikiama filosofija. Jei autorius būtų vyras, tai ko gero trenkčiau knygą lauk, bet autorė yra moteris... :) Nors, aišku, skaitydama vis bandau ieškoti priežasčių, kodėl turėčiau neigti viską, kas ten rašoma, bet išskyrus savigailą nieko daugiau nerandu. Tiesiog suprantu, kad autorė rašo tiesą, o mano reikalas - peržengti išdidumą ir elgtis taip, kaip ten parašyta. Na, tiesa, kurį laiką viską skaičiau tarsi iš šalies, nes maniau, kad mūsų šeima netelpa į standartinius rėmus, tad ten ne apie mus. Tačiau knygoje pateikiama tiek daug pavyzdžių ir įvairių šeimų liudijimų, kad atsirado vietos ir mūsų šeimai :) O kas svarbiausia, kad knygoje aprašomi principai veikia ir mūsų šeimoje :) Tiesiog neįtikėtina!

Tiesa pasakius, mano natūra yra pesimistinė ir aš patikiu permainom tik tada, kai jos būna labai ilgalaikės. Tokie pasakymai "štai jau mėnuo mes nesipykstam" arba "aš esu laiminga" kai tuo tarpu prieš kelias dienas mačiau krokodilo ašaromis verkiančią depresuotą merginą - tai manęs neįtikina. Tad rašau su viltimi, kad vykstantys teigiami pokyčiai bus ilgalaikiai.

Norėtumėt, kad trumpai papasakočiau kas ten aprašyta? Deja, nemoku :( Nebent galėčiau nurašyti tai, kas yra ant knygos nugarėlės:


Kaip grojant skirtingais instrumentais išsaugoti šeimos orkestro darnų skambesį?

1. Elkitės su sutuoktiniu taip, tarsi mylėtumėte jį/ją savo paskutinę gyvenimo akimirką – kad ir kokie priešingi jausmai tuo metu jus būtų apėmę.

2. Kiekvieną dieną rimtai susimąstykite, kuo galite prisidėti, kad jūsų sutuoktinio gyvenimas būtų geresnis ir laimingesnis.

3. Būkite toks žmogus, kurį norėtumėte mylėti, apkabinti, pas kurį skubėtumėte sugrįžti namo, dėl kurio galėtumėte aukotis.

Jei laikysitės šių trijų dr. Lauros Schlessinger taisyklių, savo santuoką tikrai išgelbėsite nuo katastrofos!

Jei jūs šeimoje džiūstate, sutuoktinis nerodo jums dėmesio, jus žlugdo, sekina, nervina, jei norite jį nužudyti, tai prieš nužudant perskaitykite šią knygą ir pamėginkite nors tris savaites vadovautis ten aprašomais principais. Jei teigiamų pokyčių neįvyks, tada galite ... dar tris savaites vadovautis tais principais. O tada pokyčiai tikrai įvyks ;)

Foto iš powertothrive.com

13 komentarų:

  1. Joo...o as kaip tik ir skaitau ta 'kvaila' knyga apie vyru prieziura ir maitinima...Kadangi esu tip top tu...turiu omeny, skeptike ir pan...tai kol kas skaitau is salies...ir turiu pripazinti, mano isdidumas dar nesuduzo. Na bet as tik dar pradejau ta knyga skaitinet. Ziuresim kaip bus toliau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. kai norėsis vyrą nušauti, tai griebsies tos knygos kaip šiaudo - matyt padėtis dar nėra tokia bloga :D O jei rimtai, tai visi esame skirtingi, tai ir knyga gali tave veikti skirtingai nei mane :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi Vaitoska.. Man turbut reiketu gerokai 'per save perlipt' kad jo rekomenduojama knyga i rankas paimt..

    AtsakytiPanaikinti
  4. a ką Vaitoška? Mano akyse jis autoritetas ir nieko blogo apie jį negalėčiau pasakyti, na nebent tai, kad didelėms auditorijoms kartais nuobodžiai kalba :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Trys taisyklės yra kaip ir labai apibendrintos :) Universalios tiesos.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Skaiciau sia knyga,man irgi l.patiko.
    As sutinku su autorium,kad ,,vyrai-paprastos butybes,, ,bet mes moterys tikrai-sudetingesnes.

    AtsakytiPanaikinti
  7. moterys ne tik sudėtingos, bet ir stebuklingos būtybės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Oho sezoniniai sveikinimai visiems mano draugams, aš taip džiaugiuosi, kad mano nutrūkusi santuoka buvo atkurta, o mano vyras grįžo po to, kai jis paliko mano du vaikus su kita moterimi. Po aštuonerių santuokos metų mano vyras ir aš buvome vienoje ar kitoje kovoje, kol jis galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kanadą būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, tačiau nesugebėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, mano širdis buvo pilna liūdesio ir skausmo, nes buvau tikrai įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir kiekvieną vakarą galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir radau svetainę, kurioje teigiama, kad dr. Igbinovia padėjo daugybei žmonių Tada aš pajutau, kad turėčiau pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė (Meilės burtą) man. Po 28 valandų mano vyras man tikrai paskambino ir pasakė, kad labai praleido mane ir vaikus, toks nuostabus! ir štai kaip jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir už skausmą, kurį ji sukėlė man ir vaikams. Tada nuo tos dienos mūsų santuoka buvo stipresnė nei anksčiau, visa tai daktaro Igbinovijos dėka. Jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalyti savo istorija internete, kad dr. Igbinovia yra tikras ir galingas burtininkas, jei jums reikia jūsų santykių ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašybos žinovu . Čia yra jūsų kontaktas: atsiųskite el. Laišką adresu doctorigbinovia93@gmail.com, taip pat galite paskambinti arba įtraukti jį į „Whatsapp“: 2348144480786, taip pat galite susisiekti su juo „Viber“ numeriu 2348144480786, imkitės dalykų savaime suprantamu dalyku, o jis bus paimtas iš jūsų. ......

    AtsakytiPanaikinti
  9. Mano vyras po 8 santuokos metų paliko mane su kita moterimi, jis išvyko į komandiruotę ir nenorėjo daugiau grįžti namo, kad pabūtų su šeima. Aš ieškojau pagalbos, kai sutikau daktarą Ajayi, galingą burtą. ratukas. Paaiškinau jam savo situaciją ir paaiškėjo, kad mano vyrą užkerėjo kita moteris, todėl jis pamiršo namus, daktaras Ajayi padarė burtą, o mano vyras buvo paleistas iš nelaisvės, ir aš džiaugiuosi, kad jis grįžo namo. po 3 metų išsiskyrimo, jei jums reikia kokios nors pagalbos, nedvejodami susisiekite su Dr Ajayi per whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. Sveiki draugai, džiaugiuosi galėdamas pasidalinti patirtimi, kurią turėjau dirbant su daktaru Ajayi, išgyvenu sunkius santykius, nes mano metų sužadėtinis staiga pasakė, kad turėtume atšaukti vestuves, kad jo nebedomina. Aš buvau sutrikęs ir maldavau, kad tęstume savo planus tuoktis, bet mano sužadėtinis atsisako, tai paskatino mane ieškoti pagalbos kitur, štai kaip aš sutikau daktarą Ajayi internete ir paaiškinau jam savo situaciją. Daktaras Ajayi padarė meilės burtą, o mano sužadėtinis grįžo po kelių dienų ir atsiklaupė atsiprašyti. Gydytojo Ajayi dėka esame laimingai susituokę. Susisiekite su daktaru Ajayi Whatsapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com Tikiu, kad jis taip pat galės jums padėti.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Laba diena, draugai, aš niekada netikėjau superfeshier dėl savo profesinės patirties kaip gydytojas, kol nesutikau daktaro Ajayi, galingo burtininko, kurio darbas yra nuostabus. Turėjau problemų per 12 metų trukusią santuoką, kai sužinojau, kad mano vyras užmezgė romaną su savo kolega, todėl aš su juo susidūriau, jis man galėjo pasakyti tik tiek, kad turėčiau būti pasiruošusi skyryboms, nes jis manęs atsibodo. Tai tikrai nustebino. nes po dviejų dienų gaunu iš jo skyrybų dokumentą, prašau jo liautis, bet jis pasielgė keistai, net nepagalvojęs, kaip tai paveiks mūsų vaikus, tai buvo tada, kai su drauge aptariau savo problemą ir ji papasakojo kaip buvo panašioje situacijoje, bet daktaras Ajayi padarė jai meilės burtą, kuris išgelbėjo jos santuoką, buvau nusiteikęs skeptiškai, bet tikrai nenoriu nepavykusios santuokos, todėl kreipiausi pagalbos į gydytoją, paaiškinęs jam savo situaciją, man pasakė, turi būti padaryta, o šiandien mano vyras vėl su manimi susitaikė ir nutraukė visus savo blogus veiksmus su manimi. Jei jūsų santykiuose kyla problemų, daktaras Ajayi yra paskutinė jūsų sprendimo stotelė. Galite susisiekti per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  12. Mielai papasakočiau, kad man pavyko išspręsti skyrybų problemą ir vėl atkurti santuoką, nežinau, kas nutiko mano vyrui, kad jis pateikė skyrybų prašymą, bandžiau jį perkalbėti, bet jis manęs neklausė, aš neturėjau kitos išeities, kaip tik ieškoti pagalbos visur, kur tik galėjau sugalvoti, ir ilgai susisiekiau su DR Ajayi, ir dabar džiaugiuosi, kad paprašiau jo pagalbos. Nes jei ne daktaras Ajayi, aš nežinau, kas būtų nutikę mano santuokoje, nes mylėjau savo vyrą ir negalėjau pakęsti jo praradimo. Burtai suveikė kaip magija, mano vyras pasikeitė ir pradėjo rodyti meilę, o ne planuotas skyrybas. Aš tiesiog labai džiaugiuosi, kad dabar man viskas yra savo vietose. Mielai rekomenduočiau daktarą Ajayi visiems, kurie susiduria su santuokos problemomis ir nori tai padaryti. Jei jums reikia tikrojo rašybos ratuko pagalbos, susisiekite su gydytoju Ajayi per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com, tikiu, kad jis jūsų nenuvils.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Išgyvenau skyrybų procesą, kai internete radau daktarą Ajayi puikų dvasingą žmogų, niekada nemaniau, kad aš ir mano vyras kada nors grįšime kartu, esame palaiminti trimis vaikais ir susituokę 12 metų, bet jis buvo pasirengęs viską mesti. Kadangi jis susipažino su nauja moterimi, bet daktaras padėjo man atlikti galingą meilės burtą, kuris privertė jį pamiršti moterį, kurią jis ką tik sutiko, o skyrybos buvo atšauktos, dabar mes gyvename taikoje savo namuose su stipresniu ryšiu. susisiekite su gydytoju Ajayi per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu :drajayi1990@gmail.com, jis taip pat jums padės, jis taip pat paruoš vaistažoles įvairioms ligoms gydyti, jei tik turėsite kokių nors sveikatos problemų, kurios taip pat jus išgydys. Susisiekite su Instagram: https://www.instagram.com/drajayispiritualhome/

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin