2008 m. birželio 1 d., sekmadienis

Kaip išmatuoti tėvo meilę?

Aš galėčiau tai padaryti galvodama apie tai, kaip tėtis mane mokino vairuoti automobilį. Kadangi tai buvo prieš gerus dvylika metų, tai mes turėjome baltą žiguliuką. Tai buvo vienintelė ir nepakartojama mūsų transporto priemonė.

Dar iki dabar niekaip negaliu atsistebėti kaip kantriai, ramiai ir su dideliu pasitikėjimu tėtis mane mokino vairuoti. Nei karto nepakėlė balso, nesusikeikė, nemojavo nervingai rankomis, nemindė šalia pedalų. Turint omeny, koks brangus mums buvo žiguliukas ir, kad aš galėjau sudaužyti jį, tėtis absoliučiai pasitikėdamas man duodavo vairuoti. Toks jo elgesys įkvėpė mane pasitikėti savimi. Be baimės vairuoju visus tuos dvylika metų.

Bet va kai pačiai tenka ką nors mokinti vairuoti, tai varge varge... Dar kartą įsitikinu, kad tėtis labai mane mylėjo ir myli :)

Pamenu važiuojame iš Naujininkų į Šeškinę. Aš vairuoju, tėtis ramiai sėdi šalia. Pradėjo smarkiai lyti. Matomumas darėsi vis blogesnis ir blogesnis. Netrukus aš per langą nieko nebegalėjau įžiūrėti. Jau beveik nosimi buvau prisiplojusi prie lango, kad matyčiau kur važiuoti, kai tėtis ramiu balsu paklausė "gal nori valytuvus įsijungti?" :D


7 komentarai:

  1. Rutele,kokia tu laiminga kad turi toki teti!
    Pas mane viskas atvirsciai buvo.As kai biski pramokau vairuot kursuose ir didziuodamasi savimi norejau parodyt teciui,jis leido man atsisest uz vairo,bet po keliu minuciu pradejo nervuotis,keiktis ir rekt kad as sugadinsiu jo masina,galu gale liepe man lipt lauk is jo Ziguliuko.:(
    bet tai man nekiek nesumazino noro ismokti gerai vairuot,tad jau 13 metu sekmingai vazineju :)
    Tik labai noreciau turet toki teti koks pas tave......

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mane irgi tėtis labai ramiai mokino vairuoti, tik labai stebėdavosi kai susiruošdavau praktikuotis su aukštakulniais...;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. biški ne į temą, bet pamiršau slaptažodį:( ką daryti? Erika

    AtsakytiPanaikinti
  4. taigi su aukštakulniais labai patogu ;) Beje, man labai trukdydavo ilgi nagai :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na tada tėtis kažkodėl nepatikliai žiūrėdavo:))) O dabar tai bet kaip patogu, ir atsisukus atgal pavažiuoji, ir vaikui nosį pavalai ar basankę užsegi, ar tiesiog pusę kelio viena ranka rausies rankinuke....:) Eri.

    AtsakytiPanaikinti
  6. :D :D :D juokinga, bet tikrą tiesą parašei!

    AtsakytiPanaikinti
  7. labai ciotkas klipukas:)))))))))))) o mane taip kantriai ir su meile mokino vairuoti vyras:)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin