2008 m. birželio 13 d., penktadienis

Mylėk... ir mylėsi...

Pastebėjau vieną tendencingą dalyką - mano santykiai su vyru tiesiogiai įtakoja santykius su vaikais.

Jei mano ir vyro santykiai klostosi be ypatingų įtampų, tai aš žymiai švelniau bendrauju su vaikais. Kai gaunu iš mylimojo šilumą, palaikymą, supratimą, dėmesį, susižavėjimą, tada su didžiausia kantrybe galiu pakelti baisiausius vaikų "ožius". Atrodo viskam turiu jėgų ir namų ruošos darbus darau su dideliu malonumu :)

Bet... Jei mano ir vyro santykiuose yra neišspręstų problemų ar konfliktų, tada kenčia niekuo nekalti vaikai. Erzina ne vietoje padėti žaislai, zirzenimai ir apskritai menkiausios smulkmenos :( Liūdniausia, kad aš suprantu tai, bet vis tiek sunkiai valdausi. Kartais pastebiu, kad mano piktos replikos vaikui yra iš tiesų skirtos mano vyrui. Dėl to kartais vien dėl vaikų einu pirma aiškintis santykių su vyru.

Ne veltui sakoma "jei nori mylėti savo vaikus, tai mylėk jų mamą/tėvą".

Foto iš www.retrouvaille.org

3 komentarai:

  1. Tikra tiesa..Ir aš kartais išsilieju ne ant ko reikia...Eri

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tiesą sakant tas pats tinka ne tik vyras <-> žmona <-> vaikai trikampiui. Pavyzdžiui aš senokai pastebėjau, kad jei mane nervina koks žmogus, tai aš išsilieju ant savo šeimos narių.

    Absoliučiai kvaila, bet sunku susivaldyt...

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin