2008 m. birželio 8 d., sekmadienis

Romantika


Prieš kelis metus mamų klube buvo gvildenama tema apie romantiką. Pamenu tuomet grįžusi namo klausiau vyro, kas jam yra romantika ir pati bandžiau įvardinti, kas man yra romantika. Tiek mano vyro, tiek mano pačios atsakymas man buvo netikėtas.

Man romantika - intymus pokalbis su vyru. Atviras, nuoširdus pokalbis apie asmeninius išgyvenimus, jausmus, neišsakytas mintis, paslaptis, baimes, džiaugsmus... Man kartais atrodo, kad tikra meilė susideda būtent iš tokių pokalbių. Kuo daugiau tokių pokalbių, tuo didesnė meilė :) Jei tokių pokalbių nėra - nėra ir meilės. Aišku vyrui taip neatrodo :) Nežinau kaip kitoms, bet man sunku prakalbinti savo vyrą, kad jis kalbėtų apie gilesnius išgyvenimus nei faktų konstatavimą ar informavimą apie dienos įvykius. Tiesiog įdomu kaip jis jaučiasi tuose dienos įvykiuose. Jei pavyksta išprovokuoti tokiam pokalbiui - tai būna romantika :) Bet pati tikriausia romantika - kai tokie pokalbiai sukasi apie mane ir jį :) Todėl kartais įtemptų santykių aiškinimasis virsta romantika... arba "lėkščių daužymu" :)

Mano vyrui romantika - tai.... kai aš būnu su juo per jo skaitomas paskaitas. Paaiškinu: vyras apie 10 metų važinėja po Lietuvą skaityti jaunimui paskaitų apie meilę. Iš tų paskaitų jam ir knyga gimė "Meilės pamokos: kad nemylėtume kaip idiotai". Tai va, jei aš važinėju kartu su juo, tai jam tai yra romantika :D Tikrai ne tokio atsakymo tikėjausi ;)
O kas Jums yra romantika?

4 komentarai:

  1. Man romantika - tai artumas. Todėl gali būti romantiška gaminti kartų valgį, dėlioti didžiulį puzlį, sėdėti balkone, plauti mašiną ir pan. Esmė ne veiksme, o jausmuose. Kai žmogus ne tik fiziškai, bet ir mintimis yra šalia, nori kažkuo dalintis, supranti jį be žodžių. Jaučiat, kad vienas kitą papildot.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano vyrui romantika, kai skiriu jam visa savo demesi...t.y.kai klausau jo kalbancio,besidalinancio savo isgyvenimais.Ir klausausi jo ne siaip 'prabegom',bet visa savo esybe.Man gi romantika, kai mano vyras man padeda atlikti kazkokias uzduotis,net ir tuos kasdienius buitinius darbelius.Kaip nudziungu ir jauciuos pakyletai,kai randu netrupiniuota stala po pusryciu,ar suplauta indu kruva kriaukleje.Vat ir tiesa,kad visi mes turime skirtingas meiles kalbas '5 meiles kalbos'.Dar man romantika,kai netiketai kazka gaunu,nesvarbu ar tai butu gele,ar arbata i lova vos prakrapscius akis.

    AtsakytiPanaikinti
  3. nespejau vardo irasyti...cia mano anonimas:)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Geeras :)) Kaip tik ta knyga - buvo mano pirmoji knyga, kurią skaičiau su didžiausiu malonumu.. :))

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin