2008 m. rugpjūčio 7 d., ketvirtadienis

(Ne) Viena

Šiandien visaip kaip bandžiau nors trumpai pabūti viena. Ir niekaip nepavyko, tiksliau pavyko būtent dabar, nes vyras nuėjo migdyti vaikų :)

Atrodo, duotų man kas nors porą valandų pabūti vienai ir daryti tai, ką norėčiau daryti, tai nors atsigaučiau. Na, ką jau čia, bent pusvalanduką norėjosi kur nors į kampą įsispraust ir pasislėpus žiūrėdama į vieną tašką pasėdėti. Namuose trys kambariai, bet kur beeičiau visur vaikai iš paskos seka. Aš svetainėj darbuojuosi ir mergos iš paskos sekioja kiekviena su savo norais. Nueinu į vaikų kambarį tvarkytis ir jos ateina...

Barbora užmigo pietų miego, Liepai atrodo suradau užsiėmimą, tad tyliai nuėjau į virtuvę daryti valgyti, bet po poros minučių jau ir Liepa prisistatė primigtinai siūlydama savo pagalbą (o juk žinot ką reiškia vaikų pagalba :) Tad pagalbą priėmiau.

Nusprendžiau eiti į vonią praustis. Paprastai visi žino, kad tai šventa vieta ir man geriau netrukdyti. Bet, kaip tyčia, Liepa įkyriai pristojo prie manęs, kad ir jai leisčiau vonioje pabūti. Neatlaikiusi zyzimo leidau. Tada toliau zyzė, kad leisčiau jai įlipti pas mane į vonią, kad sėdės kampuke ir nieko nedarys... Rezultate ji mane muilino, prausė, galvą plovė, o aš iš nuovargio ir beviltiškumo nebeturėjau jėgų priešintis. Kai išlipom iš vonios ji patenkinta pasakė :"Sakiau, kad bus linksma!" :D

3 komentarai:

  1. O kodel tu vonioje o ne sanatorijoje? :)

    Tavo Liepa tai saunuole - augs didele ir mama pavaduos :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. paskutinis sakinys labai prajuokino :D labai idomus irasai :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin