2008 m. rugpjūčio 27 d., trečiadienis

O aš jau išsimiegojau :) :) :)


Šiek tiek anksčiau rašiau kaip aš nesėkmingai bandžiau išsimiegoti. Tačiau dabar galiu pasigirti, kad jau antra savaitė miegu be jokių naktinių kėlimusi :)

Tiesiog dėl chroniško nuovargio nusprendžiau persikelti miegoti pas Liepą į kambarį. Su Barbora liko miegoti vyras. Jis prie jos keldavosi naktį, o aš ateidavau pamaitinti (pažindyti) apie 4-5 val ryto. Tačiau vieną rytą vyras pasakė, kad aš visai neičiau jos maitinti. ...Ir neėjau :) Barbora anksčiau keldavosi kas 1-2 val. O kai pradėjau miegoti atskirai nuo jos, tai dabar keliasi tik 2k per naktį (kartais tik 1k). Išmiega iki kokių 7 val. Tada vyras ją išleidžia pas mane, o pats „damuša" ko „nedamiegojo“.

Nors anksčiau nejaučiau miego stygiaus, o tik chronišką nuovargį ir emocinę įtampą. Tačiau kai pradėjau normaliai miegoti pastebėjau, kad sumažėjo tiek nuovargis, tiek emocinė įtampa :) Atsirado jėgų.

Dar vienas netikėtas teigiamas dalykas – tai teigiamai pasikeitęs Liepos elgesys. Ji buvo labai irzli, pikta, neklusni. O dabar ji labiau sukalbamesnė, linksmesnė, mažiau ožiuojasi ir nuolat kartoja kaip mus myli :)

Foto iš www.wellnesspillows.com

4 komentarai:

  1. O koks amzius dabar Barboros ?1.5 metuku?Ar daugiau?
    As irgi uz tave dziaugiuos kad radot gera sprendima ir tu gali pajust ta issimegojimo kaifa :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Valio. Neralus dalykas išsimiegoti. Kai paskutinį kartą miegojau su sūnum, aš irgi neišsimiegojau, bet taip buvo tik todėl, kad buvom svečiuose, o miegojom ant sofos. Viskas, lova mane galutinai sugadino. :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikinu tave nuosirdziai :)))
    As taip pat galiu pasigirti panasiais laimejimais ir mano mazoji nebeatsikelia nei kartelio (Valio, valio, valio)
    O miegui dislokuojames panasiu principu taip pat :)))

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin