2008 m. rugsėjo 1 d., pirmadienis

Su rugsėjo 1-ąja!

Sveikinu visus (mokinius, studentus, pedagogus, tėvus) su rugsėjo 1-ąja! Perskaičiau Agnės dienoraštyje pranešimą apie šią šventę ir pati užsimaniau parašyti :)

Vyras visada šią dieną ir per mokytojų dieną pasveikina mane "sveikinu savo mokytoją":) Ironiškai, bet vis tiek smagu :) Kodėl ironiškai, todėl, kad aš nuolat ką nors nurodinėju ir mokau kaip daryti ar nedaryti :)

Man rugsėjo 1-oji asocijuojasi su gladijolėmis, baltais kaspinais ir mokinių minia mokyklos stadione. Tiesa pasakius, atsiminimai iš mokyklos nelabai malonūs. Nors susitikti buvusius klasiokus ar mokytojus visada smagu.

Mokykloje man mokytis sekėsi vidutiniškai, kartais blogiau nei vidutiniškai. Tik pernai atsitiktinai tėvai sužinojo, kad aš kadaise turėjau trimestre dvejetą iš fizikos (5-balėje sistemoje :) Tačiau kai baigiau mokyklą ir pradėjau mokytis tolesnėse mokymo įstaigose, tai mokslai sekėsi LABAI GERAI :) Net turiu vieną baigimo diplomą su pagyrimu :)

Turiu pedagoginį išsilavinimą ir šiokį tokį pedagoginio darbo stažą. Darbas patiko, buvau kantri, kūrybinga, aktyvi. Tačiau dabar apie pedagoginį darbą net negalėčiau pagalvoti - užtenka ir savų vaikų :)

Pedagogai verti didžiausios pagarbos ir lengvatų :))

Foto iš efoto.lt


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin