2008 m. lapkričio 20 d., ketvirtadienis

KOŠIŲ VALGYMO YPATUMAI (Raminta)




Mano mažajam tuoj bus šeši mėnesiai. Jau du mėnesius bandome ragauti košytės... Pradžioje valgėme bulvytę, lyg ir neblogai sekėsi, įmaišiau morkos ir Ugnius pradėjo sukt nosį į šalį... Va čia prasidėjo mūsų košių skanavimai.

Nuo to laiko jis sukramsnoja vos du arbatinius šaukštelius košės. Pradžioje nesijaudinau, bet kai gydytoja pasakė, kad mažokai priaugome svorio, sunerimau. Pagalvojau, gal prastokos tos mano verdamos košės ir dėl to Ugnius jų nevalgo, nubėgau parduotuvėn ir nupirkau įvairių daržovių košyčių. Iš visų pirktinių košyčių Ugnius paragavo tik vienos (bulvių su špinatais), nuo visų kitų suko nosį tolyn ir mostagavo rankomis. Na pagalvojau, gal nors šią vieną valgis, bet kitą dieną ir jos atsisakė.

Pabandžiau vėl vien bulvytės duoti... po to bulvytės su mano pienuku... su mišinuku .... jokių rezultatų. Visa diena pasidarė vien košių virimas. Perėjom prie kruopų, pradėjome nuo ryžių ir čia Ugnius suvalgė arbatinį šaukštelį košės, apsidžiaugiau. Džiaugsmas truko neilgai, kitą dieną atsisakė ir šios košės. Pabandžiau duoti grikių košės - suka nosį į šalį, slepiasi, niekaip negaliu įsiūlyti. Na galvoju, jei košių nenori, gal norėsi vaisių tirelės ar obuoliuko. paragavęs vaisių tirelės mano Ugnius nusipurtė tartum duočiau citriną ir užčiaupė burnytę.

Neketinau taip greitai pasiduoti, todėl vėl apsilankiau parduotuvėje ir nupirkau kruopinių vaikiškų košių (kur tik vandens reikia). Ugniui jos buvo priimtiniausios, suvalgydavo po 3 arbatinius šaukštelius šios košės. Na nors tiek, pagalvojau, bet ir vėl džiaugsmas truko neilgai, nes Ugnių išbėrė, teko šių košyčių atsisakyti ir grįžti prie verdamų.

Išmėginau ne tik įvairias košes, bet ir keičiau šaukštelius, įvairiai kalbinau, bandžiau valgydinti, kai visa šeimyna sėdi prie stalo, kabindavau, girdavau, dainavau ir panašiai. Didžiausias mūsų pasiektas rezultatas -3 arbatiniai šaukšteliai košės (per dieną!).

Artėja diena, kai vėl eisim pas gydytoją ir jau visai neabejoju, jog gausiu bart, nes vėl bus mažai svorio priaugęs. O kaip man tos košės jam įkišti, jei jis net burnos nepraveria?!

6 komentarai:

  1. Na, aš manau, kad Ugniukui gal dar per anksti košytės? Juk dar tik bus šeši mėn.,o rekomenduojama pradėti primaitinti nuo 6mėn.Tiesa, nežinau,ar Ugniukas mamos pienuką geria ar mišinuką. Tad tie jo 3 šaukšteliai per dieną visai pakenčiamai atrodo. O šiaip bandyk kiekvieną dieną duoti tą pačią daržovę, kol pradės ją valgyti. Maniškis pripažįsta tik mano virtas daržoves, pirktinių JOKIŲ net į burną neima. Tiesa, neimk taip į galvą kiek ten priauga, juk ne visi vaikai priauga po kilogramą kas mėn, o nuo 6mėn ir šiaip mažiau priauga. Svarbu, kad gerai jaučiasi yra guvus ir linksmas. Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ugnius valgo mano pieną. Aš pati jaučiu, kad Ugniui neužtenka vien mano pieno, nes nevalgęs išbūna apie valandą. Nasijaudnčiau, jei nematyčiau, jog vaikas truputi sukudo :). Na, jam svorio kaip ir pakanka (pagal visus rodyklius), tačiau mažokai priaugo aną mėn. Bandysim ir toliau valgyti košes, vis tiek kažkadą pradės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš tai irgi sakyčiau, kad jei vaikas nenori, tai nereikia skubėti su tom košėm :)Esu skaičiusi, kad kūdikį pripratinti prie naujo produkto reikia savaitės, o kartais ir dviejų. Tad siūlyčiau savaitę kasdien duoti tos pačios daržovės košelę sumaišytą pvz su tavo pieneliu. O su mišinuku, tai gali sau kavą ar arbatą pasibalint :D Beje, mano abi mergos visada sverdavo mažiau nei priklauso, bet vis tiek gerai jausdavosi, tad aš per daug ir nesijaudinau. Bet kokiu atveju sėkmės, kukciau, šitam nelengvame košyčių etape ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū už nuraminimą :)
    Taip ir darysim, pradėsim viską nuo pradžių ir ramiai ;). Tegu gydytojos šneka ką nori :).

    AtsakytiPanaikinti
  5. sveika,
    kiek pamenu, ~6 mėnesių vaikai pradeda prarasti tą "mielą putlumą" :), tai susiję su tuo, kad pradeda daugiau judėti. Gal dėl to tau atrodo, kad mažius sukudo :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gal... Na vistiek pasidalinus nerimu, dabar daug ramiau į visą tai žiūriu :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin