2010 m. vasario 28 d., sekmadienis

Susitikimas su Austėja Landsbergiene

Kai kurios mamytės mano tinklaraštį rado skaitydamos Austėjos blogą. Žinau, kad daugeliui mamyčių (taip pat ir man) ši moteris yra įkvepiantis pavyzdys. Tad būtų egoistiška nepakviesti Jūsų į susitikimą su populiaraus tinklaraščio www.austejosblogas.lt autore Austėja Landsbergiene. Susitikimo data - šis trečiadienis (kovo 3d.), tema - "Lytinis vaikų auklėjimas". Daugiau informacijos apie susitikimą rasite čia.

4 komentarai:

  1. Ačiū, Rūta!
    P.S. aš vis "brandinuosi" gaminti kibinus...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokius dar kibinus? apie ką čia tu?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Inga, kibinai čia http://mamadienis.blogspot.com/2010/02/labai-paprastas-kibinu-receptas.html
    aš ir ne fėja virtuvėje, ir net ne per labiausiai prijaučianti, bet pagaliau ir aš "prisibrandinau" iškepti kibinus. Radau čia: http://pavaryk.blogspot.com/2008/03/kibinai-netikr-bet-skani-kibin-receptas.html , pavyko iš pirmo karto ir jau kepiau NET kelis kartus.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pirmą kartą gyvenime kepiau kibinus, pavyko puikiai. Kai kepsiu kitą kartą, žinosiu, kad visų produktų reikia paimti dvigubai, nes kibinai buvo labai skanūs ir dingo akimirksniu. Ačiū už receptą!

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin