2008 m. spalio 2 d., ketvirtadienis

Gero savaitgalio #4


Šį kartą vietoj savaitgalio rekomendacijų parašysiu, kur aš pati norėčiau sudalyvauti.

Pirmiausia, tai norėčiau nueiti į "Keistuolių" miuziklą "Juozapas ir jo svajonių apsiaustas". Pernai planavome nueiti į šį miuziklą, bet taip ir nenuėjome :(
Kitus du spektaklius esame matę, bet labai mielai nueičiau dar kartą :)) Tai absoliučiai atpalaiduojantis ir nuotaiką pakeliantis muzikinis spektaklis "Paskutiniai Brėmeno muzikantai" - NORIU NORIU NORIU :)) O taip pat antrą kartą nuvesčiau Liepą ir pati pažiūrėčiau "Dūkstantmečio kurmis" - spektaklis su mintimi, įdomu ir vaikams, ir suaugusiems ;)

Labai norėčiau nueiti į visų išliaupsintą "Urvinį žmogų". Tai komedija apie vyrą ir moterį...

Norėčiau gyvai paklausyti Chris Botti koncerto.

Norėčiau pašokti... Šimtą metų nešokau, gal jau ir nebemokėčiau. Visi mano šokiai - tai tripčiojimai su vaikais ir sekmadieniais bažnyčioje palingavai per giesmes :) Kur šiais laikais galima būtų nueiti pašokti net neįsivaizduoju. Į tuos vadinamus klubus, tai aš jau per sena :) Gal dar vyksta kokie nors šokiai "Kam virš 30" :))

Seniai norėjau su šeima ramiai pasivaikščioti po kokį nors parką, prie upės, prie skardžio - kur spalvoti medžiai, nukritusių lapų kvapas, kad vaikai rankiotų kaštonus, kankorėžius ir kitas rudens dovanas. Su vyru kalbėtis apie mus, mūsų ateitį, išgyvenimus. Gerti iš termoso arbatą ir valgyti keptus sumuštinius su daktariška dešra ir sūriu...

Namuose su vaikais norėčiau pasidaryti nesudėtingas gėlytes.



Tiesą sakant, aš šį savaitgalį praleisiu puikiai ir be aukščiau išvardintų dalykų, nes važiuoju į moterų konferenciją (su nakvyne :))) Būsiu tarp tokių, kaip aš, klausysių įdomių paskaitų, moteriškai bendrausiu ir nesirūpinsiu buitimi :)

Foto iš luxispostcrossing.blogspot.com

3 komentarai:

  1. O kaip mažoji be mamos ir pienuko? Būtinai papasakokit, ką sužinosit konferencijoje. Aš norėčiau, bet... Mes važiuosim į kitą renginį, kur ir su vyru ir dar su vaiku priims :)
    O Juozapo svajonių apsiaustą mačiau pernai prieš Kalėdas su vaikais (specialus matyt užsakytas spektaklis su Kalėdų seniu), o paskui pavasarį nusitempiau ir vyrą. Man labai patiko, tik nustebino tai, kad kai kurios vietos vaikams nebuvo rodytos. Aišku, apsidžiaugiau, kad mano vaikai to nematė :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mažoji kai nėra mamytės nenori ir pienuko :) Tėvelis moka puikiai pasirūpinti vaikais, tad manau viskas bus gerai. Nebent vyresnioji, gali liūdėti :(
    Dabar dar labiau noriu į Juozapo apsiaustą :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man irgi įdomu, kas įdomaus buvo konferencijoje. Mielai paskaitysiu įspūdžius :)

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin