2008 m. spalio 6 d., pirmadienis

Įspūdžiai iš moterų konferencijos

Greitai baigėsi savaitgalis ir moterų konferencija :( Pirmas ryškus įspūdis - tai fantastiško grožio vieta. Konferencija vyko poilsio namuose "Dubingiai". Ežeras, rudeniškai spalvoti medžiai, švelni saulutė, nepretenzinga aplinka ir gyvenimo sąlygos leido suprasti, kad esu laukiama ir ypatinga :)

Susirinko šiek tiek virš šimto moterų iš įvairių Lietuvos miestų. Visos pabėgusios iš kasdienės rutinos ir buities, nuo darbų ir nuo puodų. Bet ne nuo vyrų ir ne nuo vaikų ;) Pabėgom, kad grįžtume stipresnės, švelnesnės, moteriškesnės, dar labiau mylinčios :)

Buvo smagu susitikti kibernetiškai pažįstamą veidą Agnužę :) Žiūriu įsistebeilijusi ir galvoju "nu taip pažįstamas veidas, bet iš kur niekaip negaliu prisimint". Ačiū Agnei, kad išlaisvino mane iš šios "kančios" prisipažindama, kad matėmės internete :)) Priėjo ir dar kelios merginos, kurios mane pažįsta iš Mamadienio - keista, bet malonu :)

Pamenat rašiau, kad jau šimtą metų nešokau ir labai noriu pašokti. Kai konferencijoje vieną vakarą pamačiau į salę įeinančią kapelą pagalvojau, kad ko gero Dievas skaito mamadienį :D Mus taip pašokdino, kad pasišokau už visus tuos 100 metų :))



Labai patiko teminiai seminarai: "Aš pagal Dievo širdį" ir "Tarnystėje pagal Dievo širdį". Štai keletas minčių ir pastebėjimų.



Aš esu žmona, mama, sesuo, dukra..., o kas aš esu kai lieku pati su savimi (klausimas pamąstymui)? Kaip be būtų keista, bet moterį sukūrė Dievas :) Jis sukūrė ją vertingą. Tai galima būtų palyginti su auksinio žiedo įdėjimu į dėžutę. Nepriklausomai kokia bus ta dėžutė ir ką mes apie ją galvosim, vis tiek žiedo vertė nuo to nepriklausys. Dažnai moterys neteisingai save vertina. Štai keli klaidingi savęs įvertinimai:

1) aš esu tai, kuo dirbu, kokia mano profesija. Ar tai reiškia, kad firmos direktorė yra vertingesnė už pardavėją ar namų šeimininkę? Ne. Nuo to gali priklausyti kitų požiūris, bet moters vertė nuo to nesikeičia.

2) aš esu tai, ko kiti iš manęs tikisi. Klaidinga manyti, kad kuo labiau vykdai kitų norus, tuo esi vertingesnė.

3) aš esu tai, ką nuveikiu. Dažnai mes save vertinam pagal nuveiktus darbus. Jei nuo to priklausytų mūsų vertė, tai kai kurios moterys (pvz namuose auginančios vaikus) būtų nieko nevertos, nes nėra jokių veiklos rezultatų.

4) aš esu tai, ką patyriau. Informacija apie save kaupiama nuo vaikystės, paauglystės, įvairių santykių ir kitų požiūrio į mus. Kartais ta informacija gali būti klaidinga, ypač patiriant smurtą ar pažeminimą.

Visi išvardinti kriterijai yra netinkami savęs vertinimui. Ar nuo aukščiau minėtos dėžutės paskirties, aplinkinių lūkesčių, nuo to, kur dėžutė yra buvusi ir kas su ja buvo daroma priklauso žiedo vertė? Žinoma, kad NE!

Štai kelios tiesos apie tave:

1) tu esi unikali - tu vienintelė tokių asmenybės bruožų, fizinės išvaizdos, talentų ir sugebėjimų derinys. Nėra kito žmogaus, su tokiu pačiu deriniu.

2) tu esi netobula. Kad ir kokios būtų pastangos, mes vis tiek būsim netobulos. Reikia tai pripažinti, priimti ir atleisti sau. Pripažindama savo ribotumą, priimsi ir save.

3) Tu esi mylima. Dievas tave myli besąlygiškai, tai nepriklauso nuo tavo pastangų ir darbų.

Yra žinoma Švento Rašto eilutė (Jono 3,16), kurioje vietoj "pasaulis" ir "kiekvienas" įrašysiu savo vardą. Tu įrašyk savąjį ir perskaityk. Labai religingus žmones prašom iškart pereiti prie kitos pastraipos :) Taigi, "Dievas taip pamilo Rūtą, jog atidavė savo viengimį Sūnų, kad Rūta Jį tikėdama nepražūtų, bet turėtų amžinąjį gyvenimą."

Dar mane labai palietė mintis, kad moteriškumas yra labai vertingas savo savybėmis. Aš moteriškumą nesąmoningai laikiau silpnumu. Bet smulkmeniškumas, santykių puoselėjimas, grožio kūrimas, intuicija ir kitos savybės yra tikras unikalumas, kurio vyrai neturi, ir kurios praturtina kitus.



Praleidau savaitgalį puikiai. Be manęs namai nesugriuvo, vyras jais gerai pasirūpino. Vaikai nors ir pasiilgo manęs, bet labai neliūdėjo.

2 komentarai:

  1. Sveika vėl internete:) Buvo labai malonu susipažinti, tikiu, kad dar susitiksim gyvai:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aciu uz pasakojima. Naudinga toms, kurios negalejo dalyvauti:)))

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin