2008 m. spalio 7 d., antradienis

Gėlytės ir "Kelias į darželį"

Ir aš pasinaudojau savaitgalio pasiūlymu pasidaryti gėlytę :) Tiek man, tiek Liepai procesas buvo įdomus, o ir rezultatai visai gražūs. Iš anksto nebuvom pasiruošusios šiam darbeliui, tai gėlyčių koteliams naudojom pieštukus ir vieną nušiurusį dekoracinės vielos gabalėlį. Nors ateičiai galvojam prisirinkti lauke pagaliukų arba kotelius tiesiog susuksim iš popieriaus.


Šis darbelis buvo padarytas dabrovolna-prinuditielna (laisvai su prievarta) :) Tiesiog, darželio auklėtoja pasakė, kad rytdienai turime atnešti darbelį eismo tema "Mano kelias į darželį". Jame turi atsispindėti kelias, arba šaligatvis, kuriuo eina ir pan. Taigi, grįžusios namo susiradom tinkamą nuotrauką bei kitų priemonių ir pradėjom darbuotis. Tiesias linijas brėžiau aš, o kirpo Liepa. Ji taip pat piešė medį (aš jį iškirpau, nes sunkiai kirposi). Viską klijavom kartu. Medžiui naudojom visokius vilnos ir popieriaus likučius. Paukščiukas ir šuniukas - pirktiniai lipdukai. Žodžiu rezultatas toks, koks gavosi :) Šiandien Liepa nunešė darbelį į darželį, tai atsiliepimus sužinosiu tik vakare. Šiek tiek jaudinuosi, kad gali netikti dėl nuotraukos panaudojimo ar kad per tvarkingas tokio amžiaus vaikui... Bet svarbiausia, kad patiko Liepai ;)

8 komentarai:

  1. Na ir išradingos jūs:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai gražu. jokiu būdu nepalikit dūlėti darželyje :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na labai labai gražu. Jūs tikros darbštuolės.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū :) Beje, darbelis auklėtojai tiko, o jos komentaras buvo maždaug toks "aš taip ir galvojau, kad jūs prie meno" :D Kažkaip dviprasmiškai nuskambėjo :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. na, as ta "prie meno" priimciau kaip komplimenta :) Juk svarbiausia, kad vaikui buvo smagu ir grazu!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nu aš irgi priėmiau tai, kaip komplimentą, nes ta tikra prasme tai aš visai ne prie meno, bet norėčiau tokia būti :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Super scrapbookas, Rutyte!!! Kam taip kuklintis?

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tai, kad ir man jis super ;) ir nelabai aš kuklinuosi, tiesiog pabijojau, kad darželiui gali netikti, nes per gerai atrodo kaip jungtinis darbas su 5 metų vaiku :D

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin