2008 m. balandžio 28 d., pirmadienis

Gedėjimas

... viduje taip liūdna, tuščia. Neatsakytas "kodėl". Silpnumas, bejėgiškumas. Ašaros, byrančios skruostais. Blaškausi tarp dangaus ir žemės... mastau apie gedinčius artimuosius ir apie amžinąjį Dievą. Mirtis tokia nenuspėjama ir netikėta. Norisi dar stipriau apkabinti likusius brangius žmones ir jų nepaleisti, kad jie "neišeitų". Norisi melstis...

Užjaučiu dėdės Romo artimuosius.

3 komentarai:

  1. eii.. o as dar ka tik drauge praradau :( kuri visiskai nepelnytai zuvo sestadieni. siandien islydejom :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. užjaučiu :( netektis labai skausminga...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano vyras po 8 santuokos metų paliko mane su kita moterimi, jis išvyko į komandiruotę ir nenorėjo daugiau grįžti namo, kad pabūtų su šeima. Aš ieškojau pagalbos, kai sutikau daktarą Ajayi, galingą burtą. ratukas. Paaiškinau jam savo situaciją ir paaiškėjo, kad mano vyrą užkerėjo kita moteris, todėl jis pamiršo namus, daktaras Ajayi padarė burtą, o mano vyras buvo paleistas iš nelaisvės, ir aš džiaugiuosi, kad jis grįžo namo. po 3 metų išsiskyrimo, jei jums reikia kokios nors pagalbos, nedvejodami susisiekite su Dr Ajayi per whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin