2008 m. balandžio 21 d., pirmadienis

Kad būtum laiminga

Paskutiniu metu įkyriai mastau kur man įsirengti savo darbo kampą. Jaučiu didžiulį poreikį turėti SAVO "šventą" vietą, kur laikyčiau rankdarbių priemones, dienoraštį, mėgstamas knygas ir pan. Šia mintimi esu tiesiog apsėsta, nerandu sau vietos...

Mastydama apie tai vakar vyro paklausiau ko JIS dabar labiausiai norėtų. Mano nuostabai jis pasakė, jog norėtų, kad aš būčiau laiminga. Nepatikėjau, bet vis tiek buvo malonu :) Kurį laiką pameditavau apie tokį jo nuostabų atsakymą :) iš pasitenkinimo net ašarą nubraukiau. Ir po kokio pusvalandžio vėl paklausiau, ko jis labiausiai norėtų.

Jis vėl atsakė "kad tu būtum laiminga". Po pauzės papildė: "kad mylėtum vaikus... vyrą... save... kad nebūtum pikta..". Ir tada susimasčiau, kokią vis dėlto jis mane mato žiežulą...
:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin