2008 m. balandžio 30 d., trečiadienis

Programa Maximum

Pastebėjau, kad mintyse turiu nebaigtų, o taip pat ir nepradėtų darbų sąrašą. Kiekviena diena turi savo kasdienės rutinos darbus, kurie būna padaryti. Šiuos darbus aš vadinu "programa minimum" - tai valgio gaminimas, išėjimas su vaikais į lauką, minimalus apsitvarkymas ir pan. Bet taip pat kiekviena diena turi ir daugiau numatytų, bet negyvybiškai svarbių darbų ar planų, ką aš vadinu "programa maximum". Tai kruopštus apsitvarkymas, apsipirkimas turgelyje, rūbų lopymas, skalbimas, nuėjimas į parduotuvę, susitikimai su draugėmis, užsiėmimai maloniais dalykais (scrapbookingas, veltinis ir pan.) ir t.t.

Tai va, pastebėjau, kad iš tos programos "maximum" susikrovė begalė darbų :( Kuriuos niekaip neįstengiu ar neprisiverčiu padaryti. Kai tie nepadaryti darbai tampa neatidėliotinais tada juos padarau, o kiti taip ir laukia manęs... arba mano vyro ;)

Bet čia iškyla kita problema. Vyras tai nežino apie programą "maximum", kuri yra mano galvoje. O aš apie ją nenoriu nieko sakyti, kad netapčiau zirzekle, bambekle ir kitokia ekle. Na, žinote, noriu, kad jis pats suprastų kuo man galėtų padėti :D Bet vyras skaityti minčių nemoka, tad nesupranta. Taigi, tie darbai taip ir lieka...

1 komentaras:

  1. Sveiki draugai, džiaugiuosi galėdamas pasidalinti patirtimi, kurią turėjau dirbant su daktaru Ajayi, išgyvenu sunkius santykius, nes mano metų sužadėtinis staiga pasakė, kad turėtume atšaukti vestuves, kad jo nebedomina. Aš buvau sutrikęs ir maldavau, kad tęstume savo planus tuoktis, bet mano sužadėtinis atsisako, tai paskatino mane ieškoti pagalbos kitur, štai kaip aš sutikau daktarą Ajayi internete ir paaiškinau jam savo situaciją. Daktaras Ajayi padarė meilės burtą, o mano sužadėtinis grįžo po kelių dienų ir atsiklaupė atsiprašyti. Gydytojo Ajayi dėka esame laimingai susituokę. Susisiekite su daktaru Ajayi Whatsapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com Tikiu, kad jis taip pat galės jums padėti.

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin