2008 m. gegužės 1 d., ketvirtadienis

Komentarai

Čia kviečiu rašyti komentarus apie bet ką. Galima apie blogą, apie jūsų kokius tai išgyvenimus, pastebėjimus, korekcijas, pasilabinimus, klausimus, įdėti kokias nors įdomias nuorodas ir pan.

Aš naudodamasi proga norėčiau patyrusių blogerių paklaust:

1) dėl lankomumo statistikos. Įsidėjau du skaitliukus, bet iki galo nei vieno iš jų nesuprantu. Man atrodo, kad jie rodo netikrus skaičius. Gal kas galėtų tai paaiškinti ar nurodyti kokį gerą skaitliuką?

2) dėl blogų paieškos. Kaip galima būtų ieškoti kitų blogų. Per google man labai retai suranda kokį nors blogą. Kad ir pvz aš įvedu "mamadienis", tai neduoda mano blogo adreso. Tai kaip čia su šitom paieškom?

3) dėl maketavimo. Ar įmanoma šiek tiek keisti duotą šabloną. Man pvz nepatinka tos didelės tuščios paraštės, norisi jas išnaudoti, arba vietoj jų įdėti nuotraukų foną. Arba "Mamadienio" lauką apipavidalinti nuotraukom ir pan. Su programavimu neesu susidūrusi ir viską mokausi daryti principu "bandau - darau" :)

8 komentarai:

  1. kadangi priimami komentarai apie bet ka, tai ir pakomentuosiu, kad visad labai suzavi nuotraukos! na negaliu, taip tinkamai parinktos ir visos tokios geros kokybes ir nenuvalkiotos ir zodziu valio valio valio ;] zaviuosi ;]

    AtsakytiPanaikinti
  2. ačiu. Aš ir pati stebiuosi kaip man taip pavyksta jų surasti :) Man tiesiog nuotraukų ieškojimo manija :D Bet va vis gaunu pastabų, kad nenurodau autorių. Taip pat mane ragina dažniau dėti asmeninių nuotraukų. Tai va ir svarstau kaip man čia toliau judėti su tom fotkėm :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. beje, kebliausia buvo surasti nuotrauką rašinukui apie šunis ir jų likučius :) Nes, kad duotų rezultatų reikėjo įvesti anglišką žargoną apie tuos likučius ar jų atsiradimo procesą :D O mano anglų k. žinios nėra tokios gilios :D Tad teko kreiptis pagalbos į žinovus :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Rutele, google'as ismeta mamadieni. o blogu ieskoti irgi reikia metodu badau-darau ;) cia su lietuviskais blogais sudetingiau, kadangi negalima atskirai blog search daryt, regis. gal klystu.
    del skaitliuku, tai tiksliausiai google analytics skaiciuoja - pasidaryk.
    del tapetu nezinau.
    o del foto, tai autorius reikia nurodyt. isivaizduok, kas nors detu tavo foto tavo autorystes nenurodzius - negrazu...
    o siaip sluostai tu Rickai nosi labai sekmingai ;) rasyk toliau, as apie tave i savo bloga butinai parasysiu, o tada jei nezinau.lt pamines, tai sekme garantuota :)
    PS labai saunuole, kad nuolat atnaujini.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ale tikrai per google mamadienį galima surasti.
    Del foto tai dažniausiai aš nežinau kas autorius, tai gal tinka tiesiog nurodyti nuorodą iš kur paėmiau? Beje, savo foto kažkaip man atrodo nelabai saugu dėti (ypač su vaikais), kad kas nors kur nors nepanaudotų. Žinau, kad lygtai galima uždėti dešinio klavišo blokavimą ar pan. Gal žinot kaip tai padaryti?
    O dėl nežinau.lt tai, Linute, prajuokinai :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nu, klausyk, išsipildė tavo pranašystė :D Paminėjo mane nežinau.lt tai, kad pasipylė lankytojai :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. dėl lankomumo statistikos: labai išsami ir patogi bent jau man pasirodė http://www.statcounter.com/

    dėl blogų paieškos. Bent jau blogspot'e tai veikia labai paprasta paieška per profilio langą (taip ir aš šitą mamadienį atradau:). Jei įvedi kokius nors savo pomėgius, jie profilyje rodomi kaip nuoroda. Ant jos užėjus išmes visus blogerius, kurie savo profiliuose yra įsidėję tuos pačius raktinius žodžius...

    dėl maketavimo: taip, galima iš principo galima keisti tam tikrų elementų plotį, bet jei neteko niekada su tuo susidurti, net nežinau, kaip patarti... Ten, kur yra parametrų keitimas, šablono html kodo redagavimas, galima tiesiog pabandyti susigaudyti bandau-darau būdu, kokie skaičiukai ką lemia bei juos keisti... (prieš tai patartina išsisaugoti originalią koduotę, kad netyčia viską sujaukus, būtų galima nesunkiai atstatyti pradinį variantą.

    Sėkmės.

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin