2008 m. gegužės 6 d., antradienis

Apsikabinkim

Šis video apie apsikabinimo kampaniją (free hug man yra labai mielas ir artimas. Susvetimėjusi visuomenė prašyte prašosi tokių akcijų. Norėčiau, kad ir Lietuvoj ji vyktų. Jei nieks nesuorganizuos, tai teks man imtis šio reikalo ;) Beje, youtube galima rasti vaizdelių apie šią kampaniją iš įvairių pasaulio kampelių. Vienur žmonės labai šiltai priima šią akciją ir mielai apsikabina, kitur - žiūri įtariai, su pašaipa. Aš mielai apsikabinčiau :)



Daugiau apie free hug kampaniją galite paskaityti čia: http://www.freehugscampaign.org/

3 komentarai:

  1. Suuuper!!!!!Ir pati sudalyvauciau tokioje akcijoje.Pats pirmas apkabinimas sukele shypsena ir net ziurint shi klipuka siela suminkshtejo...O koks efektas butu,paciai dalyvaujant tokioje akcijoje...:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. dar kartą paieškojau internete, tai pasirodo, kad Lietuvoje jau vyksta ši akcija. Galima rasti video iš Kauno, Šilalės...

    AtsakytiPanaikinti
  3. jes jes.
    zinau apie sita akcija is seniau. pirma karta berods isgirdau pries kokiu pusantru metu, tai buvau suzaveta ;] tik kazkaip gaila, kad man klipuko nerodo ;/

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin